Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 25 septembrie 2010

Creta

BY LIANA




O vacanta surpriza!

Pe cand ne plimbam noi la vreo doua zile de cand ajunseseram prin satul natal al sotului meu din judetul Cluj, numai ce-mi suna mobilul.
Un domn de la nemira.ro vroia cu sotul meu.
Stupefiata, l-am auzit: "Cum, am castigat o excursie in Creta? Si sotia un voucher de 1000 de ron constand in carti Nemira?"
Wauuuu...nu ne-a venit sa credem...(m-am inscris la acest concurs chiar in ultima zi)....asta se intampla intr-o marti...vineri ne-am intors in Timisoara, iar duminica seara am luat trenul spre Bucuresti, cu Tudor dupa noi, ca sa zburam la pranz spre Creta.

Deci, din 13 septembrie pana pe 20 septembrie, 8 zile si 7 nopti am avut o vacanta frumoasa in cea mai sudica si cea mai mare insula greaca la Marea Egee cu o suprafață de 8.261 km².
Creta este a cincea cea mai mare insula din Marea Mediterană. Linia de coastă are o lungime totală de 1.040 km.
Capitala insulara este Heraklion, oras unde am fost si noi cazati.

Am zburat mai bine de 1h30' cu "capul in nori" deasupra marii infinite




Apoi, marea la picioarele noastre...



apa limpede ca lacrima...



Hotelul Golden Beach de 3* a fost suficient de ospitalier, cat sa ne simtim bine.



La o prima vedere pare mic, dar nu e...era luuung cat sa incapa 25 de camere pe-o parte si 25 pe cealalta, cu un labirint de coridoare si cu o curte interioara prin care treceam mereu pe sub coroana frumoasa a unui trandafir japonez...



Am beneficiat de mic-dejun si cina cu bauturile incluse cu sortimente bogate si pe alese.
Mie mi-au placut prajiturile aromate, cu multa miere, nuca, alune, scortisoara, cardamom si alte mirodenii.
Hotelul nostru era ca sa zic asa pe bulevardul principal flancat de magazine de-a stanga si de-a dreapta. De la magazine alimentare- supermarket poate fi si o simpla taraba la ei!-pana la magazine de suveniruri unde totul era 1.99 euro.

Noaptea strada devenea feerica



Tavernele erau nelipsite cu meniurile afisate si cu poza mancarurilor lipite de garduletul ce le strajuia.



Paradoxal, dominau magazinele cu blanuri de lux...



de fapt, dominau rusii...daca nu scria in greaca, scria in ruseste pe indicatoare, iar hotelurile erau pline de turisti rusi...si-al nostru, desigur.

Magazine indesate cu mirodenii, ce-si ademeneau clientii de pe trotuar...





sau cu fructe de mare ce si-au pierdut "casele" prin vitrinele magazinelor...



Steluta din stanga sus se odihneste actualmente in colectia mea ;)

Apoi un targ de ceramica foarte frumoasa...



de unde mi-am ales si eu cate ceva...borcanul si cele doua oliviere pictate cu masline



Soarele meu, Tudor, si eu, am avut parte de "senzatii tari" ;-)





Mi s-a facut deja dor de Creta, asa ca rontai niste alune cu miere si susan si niste cereale "homenuts" cretane, bune de spart masele in astfel de momente...



As mai avea cateva zeci de poze, dar le-am descarcat acolo pe un dvd si compu' meu nu-l citeste, asa ca doar cateva poze mi-au ramas in aparat, pe care tocmai vi le-am aratat.

Trebuie sa multumim frumos Teodorei Ivan de la editura Nemira si lui Madalina Popa de la agentia Cocktail Holidays pentru minunata vacanta!

Ne-ati facut vara frumoasa!!!

15 comentarii :

  1. liana,ce bucuroasa am citit ca ai avut o astfel de vacanta si o asa surpriza!sa-ti fie de bine si sa mai fii victima la astfel de surprize!

    RăspundețiȘtergere
  2. Norocosilor!Frumoasa vacanta si binemeritata.Poze superbe si un baietel balai ca soarele din Creta!

    RăspundețiȘtergere
  3. @alison-din pacate, sunt victima crizei...a trebuit sa platim biletul de avion al lui Tudor care a implinit 2 ani si 2 luni, pana la 2 ani era gratis, plus trenul Timisoara-Bucuresti care ne-a mancat peste 100 de euro.Plus pranzul care nu ne-a fost asigurat...In fiecare castig exista cate o pierdere.In rest, numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Lilly- multumim frumos! Ultima data am castigat o excursie in Antalya acum 4 ani, deci era cazul ;-)) Tudor e soarele meu oriunde as fi! pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa surpriza, frumoasa vacanta, frumoase locuri.
    O zi frumoasa tie si lui Janet!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Medi- merci frumos, ne-am simtit tare bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bravo... felicitari pentru castig si vacanta de vis. Nu stiam unde ai disparut. pupici.

    RăspundețiȘtergere
  8. Quelle chance. Belles vacances.
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  9. quelles magnifiques photos
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  10. @Sara-multumesc! Am disparut eu, dar am lasat-o pe Janet sa ma "acopere". De luni, o "acopar"eu, gata, intra si ea in vacanta ;-)

    @Nadji- oui, j'ai eu une chance,c'est ca, une belle vacances.

    @Fimere- merci!

    RăspundețiȘtergere
  11. Esti o norocoasa!Vacanta o meritai pe deplin!
    Niste poze super.....dar cu munte nu ai ?Ca eu cu munte vreeeeeu!
    Sa fiti sanatosi si sa mai aveti parte de dinastea!
    Tucu-te!

    RăspundețiȘtergere
  12. ma bucur tare pentru tine!felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ei, ei...si mai ziceai de mine ca mi-au umblat piciorusele! Tu ar trebui sa imi trimiti si mie din norocul tau! Eu mi-s fan Nemira si cumpar cate 10-12 carti odata si tot n-am castigat nimic. Sa fii sanatoasa si sa castigi macar in fiecare an cate un premiu din asta!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Janet-multumesc frumos! Cu munte n-am pt. ca am uitat aparatu'acasa, ca sa vezi, comedie...
    pupu-te! ;-)

    @Geta- merci, si noi am fost tare fericiti!

    RăspundețiȘtergere
  15. @Boabe de cafea- multumesc de urare, sa-ti fie gura aurita!
    A fost un concurs special: tb sa recomanzi o lista de prieteni, ei sa se aboneze la newsletter si sa comande carti Nemira.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.