Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 2 octombrie 2010

Supa cu "taietei" din legume

Made by Liana






O supa faina de toamna cu legume multe si putina carnita, pentru ala micu'. ;-)


Ingrediente:

4-5 morcovi,
1 telina,
2 pastarnac,
1 ardei gras verde,
2 patrunjei radacina,
2 pulpe de pui,
1 ceapa rosie,
patrunjel uscat,
vegeta,
piper alb.

Se spala, se curata si se rad toate legumele "franjuri" sau cu o scula speciala ca a mea ;-) Ardeiul gras n-a mers, deci am fost nevoita sa tai fasiile cu cutitul ;-(



Am pus putin ulei in oala, am adaugat "taieteii" de legume, le-am distuit un pic, am adaugat vegeta si piper, apoi am adaugat apa si ceapa intreaga.


Dupa ce da un clocot, se adauga pulpitele de pui.



Cand sunt fierte se opreste focul si se arunca ceapa.

Pulpitele le-am dezosat, pielea am pus-o deoparte pentru ajutorul de bucatar ;-) si am taiat carnea fasii, la fel ca legumele.

Am turnat in farfurie, am presarat putin patrunjel uscat deasupra, ca proaspat n-am avut...



Eu am servit si cu o salata de ardei iuti cu otet si marar, deci pot sa zic ca am facut-o ciorba ;-)

8 comentarii :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.