Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

joi, 19 august 2010

Piept de curcan picant cu orez si curry

Made by Liana




Curcan, curcan, curcan...Traiasca curcanu'!!!Si tata, ca l-a crescut si l-a indopat cum trebuie ;-)
Dupa o reteta din rev. Libertatea Retete, Medalioane picante, am facut acest fel de mancare, dar i-am schimbat titlul.
Pai, "medalion" se numeste o felie de carne intreaga, nu fasii de carne ca in reteta de fata.
De cele mai multe ori revistele gresesc denumirile preparatului, ba pt. ca traduc gresit, ba pt. ca redactorul ii da un titlu dupa cum il duce pe el capu'...
In orice caz, e o reteta delicioasa, ba, pardon, picanta si delicioasaaaa...

Portii: 2
250 calorii/portie
Preparare: 45 min.
Fierbere: 30 min.

Ingrediente:

150g orez integral,
500g piept de curcan,
3 linguri ulei de masline,
2 ardei grasi:1 rosu, 1 galben,
un ardei iute,
2 lingurite curry,
un fir de praz,
200 ml supa.



Mod de preparare:

1. Se fierbe orezul in apa cu sare. Cand este gata, se lasa deoparte acoperit.
Eu folosesc orez prefiert de la Kaufland(o cutie contine 4 pungi si costa 4 lei) ambalat in pungulite de 125g, iar acum am folosit doua pungi.

2. Carnea se spala, se curata de pielite si se taie felii, pe lat. Prazul se curata- eu n-am avut, asa ca am folosit o ceapa verde-se spala si se taie rondele.
Ardeii se curata, se spala si se taie fasii.

3. Intr-o tigaie incinsa-wok, a mea ;-)-se pune uleiul, apoi se pun legumele la calit, timp de 5 minute.



Se adauga si carnea, se presara curry si ardeiul iute-




eu am pus o lingura mare de ardei iuti tocati in otet- se amesteca, se acopera cu un capac si se lasa cateva minute sa se innabuse.
Se potriveste de gust cu sare si piper.
Se adauga si supa si se lasa sa fiarba, la foc mic, cam 10 minute.



4. Mancarea se serveste calda, pe pat de orez.



Se orneaza cu un fir de marar.

8 comentarii :

  1. M..mmmmm que rico, un arroz con el pollo delicioso.
    En mi blog hay un regalito para Uds. si los quieren.
    Besos

    RăspundețiȘtergere
  2. @Annie- muchissimas gracias! besos

    RăspundețiȘtergere
  3. dar stiu ca arata bineeee.nu cred ca se gaseste curcan pe aici dar cred ca merge si cu piept de pui.pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place ca gatesi in Wok, daca am vazut bine, mai ales in stil oriental...SUPER. ZDRAVO.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Sarah- reteta e cu piept de pui, dar eu am avut de curcan, deci merge de minune.pupici

    @Surac- da, am tigaie Wok si sunt f.incantata de ea, desi a fost scumpa, isi merita banii ;-)zdravo

    RăspundețiȘtergere
  6. Daaa, sunt foarte indemanatice wok-urile.

    Faina mancarica asta, Liana, am s-o incerc.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Smaranda- daca ai wok, tb sa-l folosesti ;-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata minunat! Am sa pun si eu wok-ul la treaba in curand!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.