Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 9 iunie 2010

Salata de fasole boabe cu rosii

Made by Liana







Aveam vreo cinci pungi de fasole boabe la congelator si mi-am zis ca e cazul sa "sacrific" una dintre ele, preparand o salata.
Reteta o am din revista Numai pentru tine.

Ingrediente:

2 conserve(a 400g)de fasole alba,
2 cepe mijlocii,
1 catel de usturoi,
4 linguri de otet,
2 linguri de suc de lamaie,
sare,
piper,
4 linguri de ulei de masline,
8 rosii mici,
150 g masline negre,
busuioc pt. ornat.

Mod de preparare:

Se pune fasolea intr-o strecuratoare si se spala daca e nevoie.

Eu am lasat-o peste noapte in apa rece, am fiert-o in doua ape si am mai lasat-o pe aragaz pana cand boabele au fost bine fierte.

Se curata ceapa, se taie marunt si se adauga la fasole. Eu am avut ceapa rosie;-)



Se curata usturoiul si se toaca.

Se amesteca usturoiul cu otet, suc de lamaie, sare si piper. Eu am pus si o lingura de otet balsamic, dar mai bine nu puneam...



Se adauga uleiul si se amesteca bine.

Se toarna amestecul peste fasole si se lasa sa se patrunda cca o ora.

Se spala rosiile, se taie felii si se aranjeaza pe fiecare farfurie. Se adauga salata. Se pun maslinele. Se orneaza cu frunze de busuioc.



Eu am avut frunze de busuioc la congelator, nu proaspete, de aceea sunt cam "sifonate"...

10 comentarii :

  1. Ciao cara!! Grazie per essere passata da me!! Anch'io mi sono unita ai tuoi sostenitori!!!Baci.

    RăspundețiȘtergere
  2. Liana,iti multumesc din suflet pentru urari!!!!Esti o scumpica!!!
    Iti doresc numai bine!!!

    Buna fasolica....mmmmm!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Je t'échange une salade contre une tartelette.
    D'accord?
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  4. Uma delícia de prato e bem colorido, bjs.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am niste laude "Numai pentru tine"! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Liana draga,in familia mea se papa fasole,in ritm alert!
    Asa ca o sa-ti imprumut reteta si o voi "presta" in vinerea asta!
    Imi place aranjamentul!

    RăspundețiȘtergere
  7. Manuela-si,si ho visto, cara...baci

    Judy- cu multa placere!

    Nadji-je suis d'accord, biensur!

    Nani- obrigada!

    Arcadia-"Pentru ca merit?" ;-)

    Carmen-merci frumos! Cred ca mai tb sa sacrific o punga de fasole si saptamana asta...puuup

    RăspundețiȘtergere
  8. este asa de apetisanta, plus aranjamentul de culori...

    RăspundețiȘtergere
  9. Merci, Sara! Farfuria aia si-a meritat cu prisosinta banii...

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.