Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 1 august 2010

Clatite alb-negre cu inghetata de iaurt, zmeura si mure

Made by Liana








Aveam pofta de clatite si cum tot am zis ca voi face cu cacao, sa fie "negre", uite ca am facut.
Nu intamplator aveam si inghetata, deci m-am gandit la un aranjament inedit.

Reteta de clatite o gasiti aici.

Inghetata este de iaurt cu zmeura si mure, iar reteta o gasiti aici.

Din compozitia de clatite mi-au iesit 16 clatite, deci 8-8.

Dupa ce am facut clatitele albe, am pus in compozitia ramasa o lingura de cacao pe care am cernut-o, apoi am dat-o la blender pt. a scapa de cocoloase. Am mai pus doua linguri de zahar.

Dupa ce s-au racit toate clatitele, am inceput sa le pregatesc.

Peste o clatita alba am pus crema de ciocolata,




apoi am pus o clatita neagra si le-am infasurat strans-strans in forma de sul.





Le-am mai umplut si cu dulceata de visine, dar fara visine, sa nu iasa bombat turnuletul...Apoi le-am dat la frigider pt. o ora.

Am luat un sul de clatite-cel cu dulceata de visine si le-am taiat in bucati, drept intr-o parte si oblic in cealalta, astfel incat sa stea "drepti in picioare" si sa aiba un varf oblic, ascutit.

Pe o farfurie am turnat sirop de zmeura, am asezat doua globuri de Inghetata cu iaurt, zmeura si mure, am pus patru bucati de clatite si am ornat cu mure si sirop de zmeura.



Un desert regal, a zis ajutorul de bucatar ;-)





Si eu m-am simtit ca o regina...desi, m-am servit singura...;-)

Cu acesta reteta am participat in luna august, 2010, pe reteteculinare.ro la concursul Retete cu inghetate. Eu am obtinut locul III si am primit, ca si cele de pe primele locuri, cele 7 volume ale lui Radu Anton Roman, Povestile bucatariei romanesti, si cele 15 volume, aparute la Jurnalul National, ale lui Jamie Olivier.

28 de comentarii :

  1. Arata minunat!Stiu ca-ti plac clatitele, le transformi in arta culinara!O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu asa desert si eu m-as simti regina!
    Prezentare exceptionala,demna de un festin regal!
    Felicitari,Liana!

    RăspundețiȘtergere
  3. GRACIAS AMIGAS POR ESOS PREMIOS TAN HERMOSOS
    LOS RETIRE AHORA PUES ESTUVE CON EL COMPUTADOR MALO
    MILES DE GRACIAS POR SU REGALO
    YA LO TENGO PUBLCADO
    BESOS INFINITAS GRACIAS
    PRIETENII Vă mulţumim pentru cele care PREMII FRUMOASE
    ÎNLĂTURAŢI ACUM trebui, prin urmare CU MALO COMPUTER
    THANKS pentru mii de cadou
    Am publc
    mulţumiri Infinit Besos

    RăspundețiȘtergere
  4. @Lilly-multumesc mult pt. aprecieri, esti o draguta!


    @Carmen-Ana- daca vrei si tu sa fii regina, vino la mine si te servesc ;-))


    @Angelica- com muito praser,para ti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am servit si eu o clatita, dar si inghetata. Merci.

    RăspundețiȘtergere
  6. Super idee, iar aranjamentul de revista, ce sa mai vorbim.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. Yummy, yummy......doble porción para mi.
    Besos

    RăspundețiȘtergere
  8. che bel dolce! ora me lo leggo per bene col traduttore!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Sara- cu mare drag, sa-ti fie de bine!pupik

    @Vio- multumesc frumos!

    @Annie- com mucho gusto!beso

    @Giulia- grazie!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ciao cara!! Un abbinamento perfetto!! Una vera delizia!!Bravissima!! Bacioni.

    RăspundețiȘtergere
  11. Asta da si dulce si racoritor acuma chiar ca vreau si eu.Pozdrav.Kako samo imas vremena ja radim pa kad stignem kuci nemam volju da jos vrtim oko jela,vredna si ti, ajde sve najbolje.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce pofta mi-ai facut, Liana! Cred ca au fost tare bune clatitele. Aranjamentul a iesit absolut minunat! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  13. @Manuela- grazie mille, cara, baci!

    @Surac- hvala puno!pozdrav!

    @Boabe de cafea- te invit cu drag la o portie;-)...au fost bune clatitele, dar in combinatie cu inghetata acrisoara de zmeura si mure, au fost de-li-cioa-se!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. draga mea prezentarea ta este arta culinara in toata puterea ccuvantului.desi arata de vis ,clatatite nu mai fac pana nu sunt sigura ca sunt singura acasa.pupici multi

    RăspundețiȘtergere
  15. tes crêpes me font saliver!!!
    accompagnées d'une boule de glace ...c'est le bonheur
    j'adore
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere
  16. No, bine ca ai pus clatitele astea acum, cand a inceput postul. O sa incerc niste piscoturi mai bine :(

    RăspundețiȘtergere
  17. Sarah- multumesc frumos! E mai bine sa imparti cu cineva drag mancarea si sa-ti opresti si tie o portie generoasa, ca doar cine imparte, parte-si face, nu-i asa? ;-)pupici multi

    @Fimere-oui, oui, le bonheur supreme, merci!

    @Robert-no bine ca vii luni dupa duminica mare, cand le-am postat eu, ca doar puteai linistit sa mananci. Da'poti sa-ti faci clatite de post cu apa minerala, faina, ulei, zahar si mere...daca stii...;-)

    RăspundețiȘtergere
  18. Ooo ce desert minunat si apetisant tocmai bun pentru gustul meu .Te pup

    RăspundețiȘtergere
  19. @Nela- a fost si pe gustul nostru ;-)pup

    RăspundețiȘtergere
  20. doamne ce bine arata,un desert grozav...SALIVEZ!

    RăspundețiȘtergere
  21. @Craita- las'nu mai saliva, ca am o portie pt. tine ;-)

    RăspundețiȘtergere
  22. mm delicioase clatite!
    volumele lui Jamie la care concurs au fost? le-am ratat :(

    RăspundețiȘtergere
  23. Merci, VDaiana!
    Atat cartile lui R.A.R., cat si cele ale lui J.O. le-am castigat la acelasi concurs.

    RăspundețiȘtergere
  24. Foarte faina idee! Mi-am permis sa prezint reteta ta pe blogul meu pentru ca imi place foarte mult si vreau s-o vada si altii! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Merci! chiar si-un mic ajutor, conteaza ;-)

    RăspundețiȘtergere
  26. Liana, am primit un comentariu in care mi se reprosa ca am folosit ideea ta si nu am citat sursa. Imi pare rau pentru incident, dar realmente nu am vazut clatitele tale pana in acest moment. Am constatat ca exista diferente intre ingredientele folosite si chiar modul de asamblare. Daca doresti pot adauga link catre blogul tau, dar repetet nu acest post a fost inspiratia mea. Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  27. Draga Nicol, in trei ani de zile de cand detin acest blog am asistat la multe certuri pe seama sursei. Unele se cred masterchef si isi permit sa "inventeze" retete, chiar daca e evident ca s-au inspirat de undeva, dar le lipseste respectul pentru munca colegului/colegei sale, ca sa recunoasca acest lucru.De asemenea, sunt si "bucatarese" celebre prin blogosfera care chiar daca precizeaza sursa, nu se obosesc sa puna si link spre aceea reteta, ceea ce tot lipsa de respect e. Sa nu mai vorbim despre multumiri, ca e prea mult. Chiar daca reteta se schimba, ingredientele difera, e evident ca toti ne inspiram de undeva. Eu ma inspir cel mai mult din reviste si carti de bucate si precizez de fiecare data acest lucru, pt. ca schimband unele ingrediente dintr-o reteta sau facand aranjamentul in stilul meu, "autoarele" acelei retete au fost complet nemultumite, astfel incat am decis sa nu ma mai inspir din blogosfera. Faci cum crezi de cuviinta. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  28. arata minunat domnita mea <3
    iar de gust nu mai spun :D

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.