Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

vineri, 9 aprilie 2010

Salata de primavara cu oua vesele





Din ciclul "Ce putem sa facem cu ouale de Pasti?" iata raspunsul- ma rog, unul dintre ele: o salata de primavara cu oua vesele.
Pe ouale vesele le-am zarit in revista "Numai pentru tine", din anul de gratie 1997, iar salata am facut-o cu prospaturi...deh, ce-am gasit prin frigider.

Ingrediente:

4 oua fierte,
8 cuisoare,
2 cartofi fierti,
o legatura de ridichi,
1 castravete verde,
1 ardei gras,
1 morcov,
2 fire de ceapa verde,
2 fire de usturoi verde,
1 plic de salata dressing cu verdeturi si ardei de la Knorr.

Mod de preparare:

Cartofii gata fierti i-am taiat triunghiuri, ridichile, castravetele si morcovul rondele, ardeiul fasii, ceapa si usturoiul i-am tocat marunt.




Din legatura de ridichi, pastrati una pentru "guritele" oualor. Ma rog, vreo doua rondele mai grosute.

Continutul plicului l-am amestecat cu 3 linguri de apa rece si 3 linguri de ulei de masline.




Am amestecat bine si am turnat peste legume.

Pe cele patru oua fierte le-am decojit, le-am pus ochi de cuisoare, le-am crestat gura si am introdus cate o jumatate de felie de ridiche. La doua dintre ele le-am asezat cate o "palarie" de patrunjel.

Am pus salata pe un platou foaaarte frumooos cu care m-am cadorisit de Pasti ;-), am asezat si ouale vesele si gata!



Ce oua dragute, iti venea sa le mananci, nu alta...hi,hi,hi!

Un comentariu :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.