Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 29 august 2010

Minitarte cu legume

Made by Liana





Am o revista veche, Secretele bucatariei-Ioana, si acolo am vazut aceasta reteta.

Preparare: cca 45 min.
Racire cca 30 min.
Coacere 30 min.
Calorii cca 370/bucata

Ingrediente pt. 10 bucati:

Blat:

250g faina,
sare,
125g unt,
1 ou,
2-3 linguri de lapte.



Umplutura:

2 morcovi,
1 dovlecel,
125g telina,
1/2 legatura de ceapa verde,
sare,
4 oua,
200 ml smantana,
200g cascaval ras,
piper,
nucsoara,
masline.

1. Se amesteca faina cu 1 praf de sare. Se framanta rapid un aluat din faina, bucatele de unt rece, 1 ou si lapte. Se face o bila de aluat



si se infasoara in folie; se lasa la rece timp de cca 30 min.

2. Se curata legumele.
Morcovii, dovleceii si telina se taie cubulete. Ceapa verde se tai rondele.



Legumele se oparesc cca 3 min. in apa cu sare.



Se trec prin jet de apa rece si se lasa sa se scurga.

3. Cuptorul se incinge la 200 grade C. Se intinde o foaie de aluat pe planseta tapetata cu faina; se taie 10 cerculete care se asaza in 10 forme mici de tarta-sau se pune o forma cu gura in jos pe aluat si astfel cerculetul obtinut se pune in forma, procedandu-se la fel pana se termina aluatul.
Eu am doar 8 forme de minitarte, astfel ca am pus intr-o alta forma mica aluatul ramas.



Se indeparteaza resturile de aluat de pe margini. Se inteapa blaturile in cateva locuri cu o furculita.

4. Ouale se bat cu smantana si cascaval. Se adauga sare, piper si nucsoara. Se dezoseaza maslinele, apoi se taie bucati.

5. Legumele se repartizeaza in forme si se toarna deasupra compozitia de oua si smantana. Se pun maslinele peste compozitia de oua.




Tartele se coc la cuptor cca 30 min.



Am decorat cu fasii de ceapa verde.

13 comentarii :

  1. These look so tasty! I really like the mini size too.

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata minunat! Trebuie sa imi cumpar si eu forme pt minitarte. Sa vad pe unde gasesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Alison- tot eu cu Tudor le-am papat ;-)

    @Boabe de cafea- eu le-am cumparat de la Auchan cu 8 ron 4 forme.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Ciao cara!! Queste mini tortine salate sono splendide!!! Bravissima!! Bacioni.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Manuela- grazie mille, cara, tu e gentile ;-)

    @Giulia-si,si, buono-buonissimo ;-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie imi plac mult... arata minunat... vreau si eu una macar. Pupik si am votat. Bafta

    RăspundețiȘtergere
  7. che buone devono essere....bravissima!!
    ciao

    RăspundețiȘtergere
  8. elles sont magnifiques ces mini tartes...un plaisir pour les yeux et pour le palais
    bravo et bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  9. @Sara-cu mare drag, una pt.tine ;-)Multumim pt.voturi, pupici!!

    @Enza- grazie!


    @Fimere- oui, c'est ca, merci beaucoup!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.