Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 24 aprilie 2010

Oua umplute cu somon

Made by Liana






Dupa rulada aurie si salata de primavara cu oua vesele de dupa Pasti, dragul meu ajutor de bucatar a vrut oua umplute. Eu am vrut ceva cu somon. Numa'bine am gasit in rev. Click Pofta Buna nr.3/2010 aceste minunate oua umplute cu somon. Am impacat si capra si varza, capra fiind eu :-))))))))))))))))))))

Ingrediente:

6 oua fierte tari,
150g telemea de oi,
2 lg de smantana,
2-3 codite de ceapa verde.

Pt. crema de somon:

150g somon afumat,
100g unt,
1 lg zeama de lamaie,
piper macinat.

Pt. decor:

frunze de salata verde,
patrunjel verde,
4-5 ridichi.





Mod de preparare:

1. Fierbi ouale, le lasi in apa rece, le cureti de coaja si le tai in jumatate pe orizontala. Scoti galbenusurile si le mixezi cu telemeaua de oi...ups, eu nu am folosit telemea de oi si bine am facut, deoarece m-am gandit ca somonul tot e afumat, de ce sa folosesc o branza sarata?
Asa ca am folosit branza dulce de vaca si n-am pus decat 4 galbenusuri din 6...era deja prea galbena pasta...
Adaugi ceapa tocata marunt si amesteci bine. Ceapa a fost prea putina -2-3 codite, asa ca am mai pus inca 3, deci 6 codite de ceapa verde.





2. Separat, mixezi somonul taiat marunt cu untul moale, zeama de lamaie si condimentezi cu piper macinat- eu folosesc piper alb.




Am dat la blender si s-a facut pate, nu alta, somonul meu...




3. Cu ajutorul unui pos, umpli albusurile fierte cu crema de somon,





apoi cu cea de branza, asezi ouale pe un platou tapetat cu frunze de salata -n-am avut, asa ca am folosit frunze de ridichi- si decorezi cu felii de ridichi si cu patrunjel verde.





Excelente au fost si i-au placut si ajutorului de bucatar ;-)

5 comentarii :

  1. Foarte buna idee cu 2 randuri de creme.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. ça m'a l'air bien délicieux et savoureux, belle présentation
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere
  3. Si pt. noi a fost interesant, Maria, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Oui, c'est ca, Fimere, bien delicieux, merci beaucoup.
    bisous

    RăspundețiȘtergere
  5. I'll immediately snatch your rss feed as I can not find your email subscription link or e-newsletter service. Do you've any?
    Please permit me realize so that I could subscribe. Thanks.


    Feel free to surf to my web page: Cooking Simple Vegetables

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.