Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 13 februarie 2010

Paste cu ciuperci, piept de pui si ardei

MADE BY LIANA




Ingrediente:
un pachet de paste scoici
un piept de pui-300-400 g
ciuperci 250 gr
1 ardei gras verde
1 ceapa
3 catei de usturoi
1 pachet de Sos Pesto cu ciuperci de la Kotanyi


Pregătire:
Se pune un vas cu apa la fiert, cand clocoteste apa se pun pastele si se lasa sa fiarba 8-10 min, conform instructiunilor de pe ambalaj. Cand sunt fierte se trec sub un jet de apa rece si se toarna putin ulei pentru a nu se prinde pastele.

Pieptul de pui se taie fasii, la fel si ardeiul si se pun pe foc intr-un vas cu putin ulei.




Ciupercile se trag la tigaie intr-o lingura-doua de unt, se adauga ceapa si usturoiul taiate marunt.(Eu am avut ciuperci in saramura, le-am lasat peste noapte in apa si apoi le-am lasat la scurs).



Cand sunt gata se amesteca cu pieptul de pui si ardeiul si se adauga sosul pesto cu ciuperci, care se prepara cu 50 ml apa in care au fiert pastele si 50 ml apa rece.



A iesit foarte gustos!




Pofta mare!

4 comentarii :

  1. As vrea si eu sa imi pregatesti macar o portie din pastele tale minune. Ce noroc pe sotul tau care e rasfatat numai cu delicatese.

    RăspundețiȘtergere
  2. Moni, cu mare drag te astept la mine si-ti pregatesc numai ce vrei tu! Fa-ti o lista, te rog, ca sa stiu!
    puuup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Liana sa stii ca am incercat azi reteta ta de paste cu ciuperci si piept de pui. Au iesit super bune. Toata lumea a mancat si si-a "lins degetele" iar Casian baietelul meu de aproape 5 anisori a mai comandat o portie si pentru diseara. Iti multumim pentru ideile deosebite de retete cu care ne-ai obisnuit. Sa iti dea Dumnezeu multa sanantate ca sa ne poti rasfata multi ani de acum incolo. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai, ce ma bucur Moni draga...pupa-l tot pe Casian! Esti atat de draguta, n-am cum sa nu te iubesc!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.