Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 11 august 2010

Tarta marmorata cu cirese

Made by Liana




Iar am primit branza dulce...si maica-mea si soacra-mea ma aprovizioneaza foarte des, deci tot timpul am treaba...ufff...las', bine ca are cine sa-mi dea ;-)
M-am gandit sa fac un tort cu branza, cand am dat peste reteta asta in rev. Libertatea Retete, asa ca l-am trimis pe ajutorul de bucatar in piata dupa cirese, si uite ce tarta marmorata cu cirese am facut ;-))

Portii: 10
Preparare: 30 min.
Asteptare: 30 min.
Coacere: 50 min.

Ingrediente pt. blat:

250g faina,
130g unt,
80g zahar,
1 ou.



Pentru crema:

4 oua,
70g zahar,
400g branza de vaci cremoasa,
200 ml smantana (20% grasime),
100 ml frisca,
2 linguri amidon,
250g cirese zdrobite.

Pentru ornat:

100 ml frisca,
cateva cirese.

Mod de preparare:

1.Se framanta un aluat din ingredientele pentru blat. Se infasoara in folie si e lasa la frigider 30 de minute.



2. Se intinde o foaie subtire si se pun in forma de tarta de 26 cm. Se pune deasupra o foaie de copt cu boabe de fasole pentru ingreunat si se coace circa 10 minute.
Eu am gaurit bine blatul cu o furculita si nu am mai pus boabe de fasole...



3. Se amesteca bine branza de vaci cu smantana, frisca si cu zaharul.

4. Se separa ouale. Galbenusurile se pun in compozitia de branza, iar albusurile se bat spuma cu un varf de sare, apoi se pun si ele. Amidonul se toarna in ploaie, dupa care se omogenizeaza.



5. Se asaza compozitia de branza pe blat si se niveleaza. Fructele se paseaza, se strecoara si se pun cu lingura peste branza.



Aici am gresit ca am strecurat pireul, am dat la o parte pielitele si am pus siropul in tarta si de aceea nu s-a marmorat...trebuia sa pun pielitele alea si siropul deoparte...data viitoare voi sti.

Se marmoreaza cu un betisor sau cu o furculita, trecand usor printre straturi. Se coace circa 40 de minute.

6. Se orneaza cu frisca si cu cirese.

12 comentarii :

  1. Vai cat de frumos arata! Mai, fetelor voi cate kg aveti?! Faceti atatea bunatati atat de frumoase ca eu una nu m-as mai opri din mancat!

    RăspundețiȘtergere
  2. wow splendida e golosa!!complimenti!!ciao!

    RăspundețiȘtergere
  3. Revin sa va zic ca am un premiu pentru voi, pentru ca imi sunteti foarte dragi si imi place enorm blogul vostru!

    RăspundețiȘtergere
  4. te ha quedado una tarta increíble
    Esta muy rica y con esas cerezas mmmmmmm

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce minunatie ai facut,fain,super fain...Pa ti si prava kuvarica...Pozdrav.

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata foarte bine... cred ca-i un deliciu.

    RăspundețiȘtergere
  7. un gâteau qui ne se refuse pas!!
    un morceau ne serai pas de refus
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  8. arata grozav dar ar fi fost faina si o sectiune,ca sa vedem ce si cum arata !

    RăspundețiȘtergere
  9. Draga Liana,nu stiu cum arata tarta din revista,dar Tarta Marmorata pregatita de tine arata buna de pus in revista!
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  10. Va multumesc tuturor pt. comentarii si va imbratisez cu drag!
    E prima data cand am uitat de sectiune, sa-mi fie cu iertare...

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.