Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 17 mai 2011

Di-na-mo, hauw, hauw ,hauuuuuw

Made by Liana





http://www.blogger.com/img/blank.gif


Acesta a fost tortul promis sotului meu, un dinamovist inrait, si pana la urma, ca sa fie toata lumea multumita, i l-am facut!

Blatul si crema corespund in totalitate Tortului cu mascarpone si krantz-dar fara krantz, de data asta, ci cu martipan.

Blatul l-am facut intr-o tava dreptunghiulara, l-am taiat o singura data pe orizontala, am pus crema intre foi si deasupra, apoi l-am acoperit cu un strat foarte subtire de frisca



ca sa aiba aderenta foaia de martipan.

Am avut o bucata mare de martipan, de 600g, am decojit-o de ciocolata, am presarat zahar pudra si am intins o foaie




pe care am pus-o peste stratul subtire de frisca de pe blat.

Din a doua foaie am decupat stema, steluta, cainii si literele.




Din fericire, am avut ciocolata rosie- un ou urias de ciocolata rosu-negru-pe care am pus-o la topit pe bain-marie cu putin frisca, asa ca am folosit-o incantata pentru a decora cainii.
Cu ciocolata neagra am procedat la fel.
Din martipanul ramas am intins o banda lata de doua degete pe care am folosit-o drept bordura si am vopsit-o cu ciocolata rosie.
Am acoperit cu frisca pe langa stema si gata!

Nu va mai spun cate ore am bibilit la stema asta...ufff...

Dar toata lumea a fost multumita si fericita!



Fie vreme buna, fie vreme rea,
Caine pana la moarte
Si dincolo de ea
Hauw, hauw, hauwwww!



Si o felie pt.toti dinamovistii!



Ce, ati crezut ca n-am farfurie cu Dinamo? V-ati inselat...hi,hi :P



Hai Dinamo!!!

La multi ani, inca o data, Mircea, dinamovistul meu! :*

35 de comentarii :

  1. Esti teribila...nu pot nici sa-mi imaginez ce recompensa as cere eu pentru asa o realizare...Tortul de dinamovist cred ca e fost cel mai frumos cadou pe care si-l putea dori sotul tau asa dinamovist cum e ...
    Bravo Liana!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani sotului tau !!
    Tortul asta e exact pe placul meu ;))
    O zii superba !

    RăspundețiȘtergere
  3. @Vanda- eu stiu ce-as cere! O minge cu autograful tuturor jucatorilor dinamovisti ;-)Da, a fost cel mai frumos si singurul cadou. Te puuup cu drag :*

    @Mimmi- merci frumos! O felie pt.tine :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte simpatic e tortul, sa-ti traiasca sotul!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eheheeee... si sotul meu e dinamovist. Cred ca si-ar dori si el asa un tort. N-are decat, ca eu nu ma bag la asa ceva, mi se pare atat de greu. :)))

    Felicitari Liana si "la multi ani" sotului!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Alexandrina- merci frumos! :*

    @Miha-fataa, trimite-l incoa' sa petrecem impreuna, ca ii primim pe dinamovisti cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani sotului si felicitari pt cadoul pe care l-ai pregatit cu multa rabdare!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Angela- multumesc frumos! S-a laudat la serviciu cu el ;-)

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani sotului tau ! Multi ani fericiti impreuna. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumos ti-a iesit Liana, asta da cadou, ce nu facem noi pentru sotii nostri cateodata, numai sa-i vedem multumiti... al meu i mai rau ca si copii mici :)) asa se bucura de cadouri... inca odata LA MULTI ANI ! sotului pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Sara- multumesc la fel! puup

    @Adela- asa este, daca i-am promis mai demult, a trebuit sa ma tin de cuvant!Multumesc frumos, esti o draguta :*

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani sotului tau! Foarte frumos tortul!...dar cand am vazut si farfuria, am ramas cu gura cascata..:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Multi ani traiasca!
    Sa se bucure alaturi de voi cat mai mult timp!
    Tortul chiar e o surpriza pentru un:"Caine pana la moarte"!
    Esti o ...artista!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Nely- multumesc frumos! Ce zici ca am si prosop?? hi,hi...am vrut sa ne cumparam si lenjerie de pat...ah, si am si mousepad si inca multe altele...n-au incaput toate in poza, ca le-as fi pus.

    @Angi- multumim mult pt.urari!Ohoh, mai am pana s-ajung artista in bucatarie, tu esti o scumpa, te puup

    RăspundețiȘtergere
  15. frumos frumos si viu colorat
    la multi ani

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce fata harnicuta si talentata are mama!Cata rabdare ai putut avea,felicitari,arata super!
    Se vede ca santeti chibiti infocati,pana si farfurii aveti cu sigla echipei preferate......santeti caini pana la moarte!
    Lui Mircea ii doresc sa fie fericit si iubit!
    LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  17. @Ina-multumesc!un tort alb-rosu ;-)

    @Janet-cum adica "harnicuta si talentata"?? Cea mai harnicuta si talentata...hi,hi. Rabdare cu caru'...cand sunt singura in bucatarie, trag de timp. Multumesc mult, ii transmit. Te pupam cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
  18. imi place felia cu "amo" :)). esti o talentata, felicitari, ti-a iesit superb!

    RăspundețiȘtergere
  19. La multi ani sotului iar tie felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  20. @Zazuza- si mieee!Amo Dinamooo :-)

    @Medi-merci frumos, te puup

    RăspundețiȘtergere
  21. Ahhhhhhhhhhhhhh,ce ma enerveaza!Iar îmi apara eroarea asta!

    Am mais cris un mesaj,dar iar nu a apartut.Înca o încercare si fac cu nervii!(ce vorbesc eu aici de una singura! =)) )

    Deci,scrisesem ceva de genul : "Hai,Dinamo!"
    Place felia cu AMO,si cu toate ca nu-s microbista,tin cu cine cîstiga =))

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  22. acuma io nu fac parte din fanii lui dinamo,dar dintr-ai tai ,da!asa ca la multi ani fanului si tie impreuna cu el!

    RăspundețiȘtergere
  23. !Maya- am citit ca ai probleme, dar uite ca acum a aparut comentariul tau, deci e ok!A castigat Dinamo, deci esti caine rosu ca si mine ;-)) puuup

    @Pansy-multumim mult,si noi suntem fanii tai! pupici

    RăspundețiȘtergere
  24. Eu pe tortul ăsta nu pun gura! =))

    RăspundețiȘtergere
  25. @Arcadia-te-ai laudat pana acum ca esti dinamovista si-acum te dai lovita sau stelista, ca nu inteleg??

    RăspundețiȘtergere
  26. @Liana
    La multi ani! Arata foarte fain

    @Arcadia
    De ce nu pui draga Arcadia gura pe tortul asta? Hai ca m-ai facut curios!

    RăspundețiȘtergere
  27. @Robert- Mersi frumos!Daca esti "caine rosu" te servesc ;-)

    RăspundețiȘtergere
  28. S-a facut! Iti dau adresa ... numai asa, sa moara Arcadia de ciuda! :P

    RăspundețiȘtergere
  29. @Robert-sa nu uiti si-un numar de telefon pentru confirmare!
    Chiar vrei tu sa moara Arcadia...de ciuda?? :(

    RăspundețiȘtergere
  30. Bre, n-am murit, sunt bine-merci!
    Încă mai ispăşesc pedeapsa aia a Neuronului, mai am de purtat un trimestru tricoul cu Dică =))

    RăspundețiȘtergere
  31. @Arcadia-ne bucuram ca esti bine...te iertam si ca porti tricoul cu Dica, bine ca nu-i cu Jiji :P

    RăspundețiȘtergere
  32. @Liana
    La figurat doar.... dar nu apuc eu ziua aia =))

    @Arcadia
    Tricoul ala cred ca e doar o scuza, dara fara dovezi o luam de buna.

    @Liana
    La arcadia cenzura, la tine ma pune sa scriu tot felul de cuvinte ... eakiner. Bine totusi ca sunt rosu pe alb. Deci blogger tine cu Dinamo =))

    RăspundețiȘtergere
  33. Suuuuper tortul asta!!! Si sotul meu este un Dinamovist inrait. I l-as face si eu de ziua lui, dar nu inteleg cum ai procedat cu martipanul si emblema. Si in plus unde ai gasit ciocolata rosie?

    RăspundețiȘtergere
  34. @Elena-spune-mi mai exact, te rog, ce nu intelegi? Nu am scris destul de explicit, nu-ti dai seama din poze? Si ciocolata rosie, asa cum am scris, era un ou de ciocolata jumatate negru, jumatate rosu-pe care l-am primit.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.