Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 3 noiembrie 2010

Paianjeni

Made by Liana







Gata, azi inchei seria de groaza de Haloween cu acesti paianjeni realizati din Profiterolul de la Dr.Oetker.

Cantitate neta: 260g
Cutia contine: 70g praf pentru gogosele, 100g praf pentru crema, 90g praf pentru so de ciocolata.
Se mai adauga: pentru gogosele: 125 ml apa, 65g margarina sau unt, 1 ou mare.
Pentru crema: 500 ml lapte rece de la frigider. Laptele proaspat trebuie inainte fiert si apoi acit!
Pentru sos: 200 ml lapte, 20g margarina.
Ingrediente: zahar, faina din grau, amidon modificat din artofi, cacao pudra (20-24% unt de cacao), amidon modificat din porumb, agenti de afanare difosfat disodic si carbonat acid de sodiu, gelifiant caragenan normalizat cu zaharuri, arome de vanilie, de lapte si vanilina, amidon din porumb, sare, coloranti galben de chinolina si galben oranj S.

Pregatirea aluatului:

Se fierb 125 ml apa cu 65g margarina sau unt, apoi se adauga praful pentru gogosele si se continua fierbrea inca 2 minute la foc potrivit. Compozitia se lasa la racit 20 de minute. Dupa racire se adauga in compozitie un ou- eu am adagat trei!!! si bine am facut, altfel nu cred ca ar fi crescut deloc gogosile-si se amesteca cu mixerul timp de 3 minute.

2.Pregatirea gogoselelor si a cremei.
Pe o tava tapetata cu hartie de copt se formeaza cu lingurita 30-35 de gogosele. Ha,ha,ha-pana acum nu s-a adeverit niciodata numarul de bucati/portii scris pe cutii, deci nici de aceasta data. Au iesit doar 21!!!



Se introduc la cuptor pe gratarul din mijloc conform instructiunilor de mai su timp de 25 de minute. In primele 15 minute nu se deschide usa cuptorului.
Dupa 15 minute se reduce temperatura de coacere la 160 grade C sau se coboara la treapta a doua de coacere pana la sfarsitul coacerii. Intr-un vas pentru mixer se pune praful pentru crema impreuna cu 500 ml lapte rece de la frigider si se bate cu mixerul timp de 3 minute.

3.Pregatirea sosului si a prajiturii
Pentru sos se fierb 200 ml lapte cu 20g margarina si se adauga fierbinte si treptat peste praful pentru sos.
Gogoselele se umplu cu crema folosind un sprit sau o lingurita. In cazul in care folositi o lingurita, taiati gogoselele pe jumatate.



Gogoselele umplute se orneaza cu sosul caldut.
In functie de preferinte, puteti adauga inghetata si frisca.

Eu le-am facut ochii cu creioanele colorate cu glazura de zahar de la Dr.Oetker si pentru picioruse am folosit bomboane Haribo negre, pe care m-am chinuit sa le tai bastonase cat mai subtiri.



Si asa cum i-am promis, farfuria asta plina de "paianjeni" e a lui Janet! ;-)))

10 comentarii :

  1. Esta genial y muy ricas tambièn.
    Besos

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar ti-a trebuit rabdare,nu gluma!foarte frumoase toate animalutele tale!

    RăspundețiȘtergere
  3. Astia sunt cei mai grozavi si bat pana si fanotmele de briosa! Si, urmand linia discutiilor anterioare, asita sunt masculi categoric. Prea sunt inghesuiti, nervosi si formati din picioare :D. Parca ar fi intr-un pub dupa program.
    Vladimir

    RăspundețiȘtergere
  4. @Annie- gracias, besos

    @Geta-rabdar de fier, nu alta! de fapt, m-am relaxat...;-)

    @Rusule-ha,ha,ha! Deja ii vedeam atacand halbele de bere ;-) ma bucur ca-ti plac, spasiba!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bu-hu-hu... as rontai si eu un paianjez din asta..., trebuie sa fi fost deliciosi la gust...

    RăspundețiȘtergere
  6. Fata draga,mai ai?Mai iesi din bucatarie.....o sa dai de belea cu toate animalutele alea!Vrei sa zici ca astia mi dai mie?Nuuuuu....sa-i pastrezi sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Daniela- bu-hu-hu si tie ;-)te servesc cu drag

    @Janet- haide, fata, ca de o luna lucrez la retetele astea, doar nu crezi ca le-am facut pe toate intr-o zi...pe rand, incet, incet, pas-pas, ca ardelenii-ca noi, mai mult cugetam ;-)

    @BDC-foarte fiorosi!!! Dupa ce le-am smuls piciorusele, le-am infipt lingurita direct in ochi si le-am sorbit sosul ametitor de aromat si de bun, plus ca ne-am batut cu turcii la gura ;-)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  8. asta-i chiar bu-hu-hu !!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.