Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

vineri, 20 ianuarie 2012

Muffins cu merisoare

Made by Liana








Imi place ceaiul, imi plac muffinsii, iubesc Dinamo! Echipa de fotbal Dinamo Bucuresti, ca sa fim intelesi.
Astfel ca am acceptat cu mare drag sa particip la Tea Party organizat de Emily, iar tematica acestei luni a fost alb-rosu. Deci, exact pe sufletul meu de dinamovista.
Astfel incat m-am gandit la acesti muffinsi din albusuri cu merisoare, adica niste muffinsi alb-rosii.
Daca tot am facut Tortul Dinamo, sa am si muffinsii Dinamo, nuu? ;-)

Ingrediente:

o cana de albusuri(5-6)
o cana de zahar,
o cana de faina,
1 plic praf de copt,
80g fulgi de migdale,
50g merisoare,
50 ml ulei,
esenta de migdale,

colorant rosu.

Mod de preparare:

E aceeasi reteta ca la Muffins din albusuri, doar ca in loc de nuca am pus migdale, si in loc de stafide, merisoare.

Se bat albusurile spuma tare cu zaharul, apoi se adauga faina cernuta cu praful de copt, migdalele si esenta. La final am pus cativa stropi de colorant rosu si am amestecat usor, astfel incat sa ramana dungi rosii prin aluatul alb.

Se amesteca cu grija de jos in sus si se pun in forme de hartie speciale pt. briose sau in forme de silicon.



Eu am si o tavita in forma de inima, mai marisoara putin, adica in loc de doi muffinsi, am facut inima. Si inca doua inimi mai mici ca am doar doua forme de silicon in forma de inima.






Ceaiul e de piersici cu lamaie, ca oricat am cautat de merisoare sau de macese as fi vrut, n-am gasit...:(

26 de comentarii :

  1. si eu iubesc merisoarele...nu prea gasesc , decat rar !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am gasit la Kaufland, dupa ce mi-a zis Anastasia de ele, ca erau necesare la o reteta facute de ea, pe care vreau neaparat sa o fac si eu ;-)

      Ștergere
  2. Tare sunt frumoase!
    Ai un premiu la mine pe blog, ti-am mai trimis un comentariu dar mie mi-a sesizat ca e greseala. Nu e prima oara, nu stiu cum sa procedez, te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pt. premiu, vin acusi la tine. Stai linistita ca am primit si primul tau msj, dar sunt ocupata cu serviciul si nu prea mai am timp liber :( te tzuc si eu :*

      Ștergere
  3. Superbi muffinsi,aruca si spre mine cu unu...

    RăspundețiȘtergere
  4. Haaaai Dinamooo!!!
    Eu aduc pomponsii, tu mufinsii :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai Dina-mooo, hai Dina-mooo, haw, haw , hawwwwww!!!!
      Deal!!!!

      Ștergere
  5. ce dragute sunt! Ai farfurioare cu dinamo si canute! Clar esti fan! Te cred :D
    Muffinurile imi plac enorm de mult, mai ales dungutele alea rosii ti-au iesit superb!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am "di tati"!!!...;-)))...vezi o parte din colectia noastra la Tortul Dinamo.Imi lipseste doar o lenjerie de pat cu Dinamo, la care inca visez...pupici multi :*

      Ștergere
  6. Tema executata ,,ca la carte" alb rosu din belsug insemnele clubului de asemeni,ceai ce mai ...un Tea Party foarte reusit.Bravo Liana !

    Ps:
    Dragele mele Janet si Liana acum la inceput de an imi face placerea sa va anunt ca pe blogul meu va asteapta un premiu de suflet pentru doua prietene adevarate

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc frumos, Daniela!Ce sa fac, sunt caine pana la moarte, zici ca-i altar Dinamo ;-) Si pt. premiu iti multumim si ne bucuram ca te-ai gandit la noi. Te pupam cu drag :* :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. Colorantul e rosu, dar pt. ca am pus doar cativa stropi, a iesit roz :(

      Ștergere
  9. scumpa mea, arata super delicios! Un fan adevarat :)
    pupici si o zi minunata! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai un premiu la mine.Sa vii sa-l ridici.te pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce culoare frumoasa au si cu merioarele cred ca-s putin acrisoare. Unde ai gasit merisor? Pup si duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt doar putin acrisoare, ca daca n-as fi stiut ca-s merisoare, as fi zis ca-s stafide, pe bune. La Kaufland le-am gasit. puup

      Ștergere
  12. Ce ai facut aici arata nemaipomenit de bine si este delicios...
    Dar eu nu tin cu Dinamo.
    Sa apun cu cine tin ? Mai bine nu...
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si daca nu tii cu Dinamo, inseamna ca esti impotriva lui Dinamo? Si daca tii cu Steaua, eu tot te pup, pe bune, ce-are a face? Suntem liberi sa tinem si cu FC Vointa Suplacul de Barcau, nu-i asa? ;-) tzuuc!

      Ștergere
  13. Imi plac tare mult merisoarele si imi place la fel de mult si ce ai "confectionat"tu.
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  14. cred ca am uitat sa-ti zic, dar te asteapta un premiu la mine, aici: http://kadiasfood.wordpress.com/2012/01/19/premiu-cu-provocare/

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.