Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 17 ianuarie 2012

Tort Fulg de nea

Made by Liana







Am fost plecati la bunici anul trecut de sarbatorile de iarna, astfel incat nu am pregatit nimic. Dar, cand ne-am intors la inceputul anului, m-am tot gandit la acest tort, plus ca ma astepta o cutie de mascarpone in frigider.
Asa ca m-am pus pe treaba, pentru ca neaparat am vrut sa avem tortul nostru de Craciun ;-)Si cand ai un copil, cum sa nu-i faci o bucurie, mai ales ca in fiecare zi la sat a trebuit sa facem cate un om de zapada ;-))) Reteta e aceeasi ca si la Tortul cu crema de mascarpone si krantz, dar fara krantz, ci cu un om de zapada, o saniuta si fulgi de zapada din plastelina de ciocolata alba si neagra.

Vroiam sa mai fac si un copil pe saniuta, dar n-am mai avut plastelina, plus ca nici fulgii de nea nu au inconjurat tot tortul, deci am ramas fara material.
Sigur ca tortul nostru de Craciun a fost gandit pentru soarele meu, Tudor si nici nu stiti ce fericit a fost cand a vazut omul de zapada ;-))))))

Tin in mod deosebit sa-i multumesc surioarei mele, Anastasia, care m-a ajutat cu photoshopatul pozelor facute seara, in bucatarie.Au iesit minunate! :* Deci, tortul: Dupa ce am umplut tortul cu crema de mascarpone, l-am acoperit cu nuca de cocos


Apoi din plastelina alba si neagra am facut omul de zapada





si matura...am fixat plastelina de cioco neagra pe o scobitoare si iata coada, iar pe partea alba,cu colorant galben am trasat dungi pentru a simboliza firele de paie




si saniuta, nu mare lucru, cred ca orice copil de 4 ani poate sa faca la fel, dar in ciuda acestui lucru, mereu sunt intrebata daca eu l-am facut, de aceea am pus poze pt. ca toata lumea sa vada ca eu fac ceea ce pozez si mai confirm o data:DA, EU FAC!


Stelutelor le-am trasat linii cu autorul unei scobitori si le-am albastrit cu colorant


Seara l-am taiat, asa ca ziua l-am pozat astfel: mancat! ;-))))



O felie generoasa cu un fulg de nea

19 comentarii :

  1. Ce bine arata ! Sunt sigura ca a fost delicios.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, nemaipomenit, de aceea am facut de vreo 4 x reteta asta ;-)

      Ștergere
  2. Felia aceea este pentru mine,nu-i asa?Tudor este un scump.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare fain tortul,si uite ca asa se indura sa ninga si la noi daca ati chemat voi zapada cu acest tort frumos. Pupci lui Tudor si tie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ne doream sa ninga, sa facem si aici un om de zapada, nu doar la bunici, la munte. Si uite ca poate maine il facem si in realitate, din zapada. Si noi te pupam :* :*

      Ștergere
  4. Cum stiti voi sa ne faceti iernile mai...dulci:).

    Pupici multi,cat fulgii de nea,si un an cat mai imbelsugat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tu ne faci noua cadou tortuletul, iar eu va fac voua acest cadou:
    - Uite aici oameni de zapada pentru Tudor ca sa coloreze :))
    http://www.codrosu.ro/desene-de-colorat-cu-oameni-de-zapada-%E2%80%93-fise-de-colorat-pentru-copii-cu-om-de-zapada/,
    iar saniuta mi-a adus aminte de un cantec din copilarie http://www.trilulilu.ro/martaa/5252fb90ac9d39 (aici e si un video)
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim din suflet! Imediat am scos pe imprimanta 3 desene si am ascultat si cantecul minunat! Te pupam mult de tot :* :*

      Ștergere
  6. Imi place in special sectiunea tortului :D arata foarte delicios !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost delicios, intr-adevar!...daca l-am facut de 4x deja ;-) pupici multi :*

      Ștergere
  7. Foarte frumos si dichisit, mi-ar placea sa am si eu rabdare pentru asa ceva. :)

    Mi-ai amintit de cutia de mascarpone ramasa de la sarbatori, trebuie sa-i gasesc o utilitate inainte sa treaca pe pierderi.

    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, putina rabdare acolo, pt. soarele meu, ca stiam ca va fi foarte fericit la vederea omului de zapada, mai ales ca i-am spus ca s-a ascuns in frigider si mi-a deschis frigiderul incontinuu doar ca sa vada ca e tot acolo ;-)

      Ștergere
  8. Hop si eu la o felie generoasa de tort! Arata foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. adica mie nu mi-a mai ramas nimic?macar coada de la matura !

    RăspundețiȘtergere
  10. Vreau si eu, se poate?
    Va poftesc sa ridici un premiu, pe care vi-l ofer din toata inima pt harnicia voastra, va pup.

    RăspundețiȘtergere
  11. Liana 'mai ales ca i-am spus ca s-a ascuns in frigider si mi-a deschis frigiderul incontinuu doar ca sa vada ca e tot acolo ;-)'

    :))))ce tare...e curios bucatarasul tau :D !

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.