Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 23 noiembrie 2010

"Tort" de salata cu rodie

Made by Liana







O salata excelenta dupa o idee din revista Femeia de azi. N-am mai incercat niciodata asa ceva, nici cu sfecla, nici cu rodie, dar rezultatul a fost extraordinar de gustos. V-o recomand cu caldura!


Ingrediente:

4 cartofi,
300g mortadella,
2 rodii,
200g sfecla,
1 morcov,
un sfert de telina,
1 pastarnac,
1 patrunjel,
salata verde,
maioneza,
sare,
piper.

Mod de preparare:

Cartofii se spala, se curata si se pun la fiert in apa cu sare.
Separat se fierb radacinoasele, dupa ce au fost spalate si curatate.

Dupa ce au fiert toate legumele, se lasa la racit si se taie cubulete.

Eu sfecla am avut la borcan gata taiata cubulete, asa ca doar am lasat vreo 200g la scurs.

Mortadella am taiat-o bucatele- se poate folosi si piept de pui sau sunca slaba.



Se amesteca toate ingredientele cu maioneza si se condimenteaza- eu am folosit rasnita cu verdeturi italiene de la Kotanyi.



Se curata rodia si i se scot samburii. Cu ocazia asta am reusit sa-mi inrosesc peretii proaspat vopsiti din bucatarie...;-((

Pe un platou se aranjeaza frunze de salata, spalate si sterse, se aseaza un pahar cu gura in jos si in jurul lui se pune compozitia salatei.



Se orneaza cu samburii de rodie si sfecla.

Cand "tortul" e gata construit se scoate cu grija paharul.


De fapt, ar fi trebuit doar cu rodie ornat, dar nu am avut decat una, desi ar fi fost necesare doua, dar m-am descurcat cu sfecla rosie.



Am ornat cu fasiute de salata verde.



A fost delicioasa, ne-a placut foarte mult!

24 de comentarii :

  1. Arată minunat. Singura rezervă pe care o am este legată de sâmburii de la rodie. Nu-i pot inghiţi :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow,arata superb!Felicitari!...mi-a placut si faza cu stropitul;nu sint rea dar am ris!!!XOXO

    RăspundețiȘtergere
  3. extraordinar!am sa o incerc si daca are succes,o asez pe masa de sarbatori

    RăspundețiȘtergere
  4. Ciao cara!! Davvero strepitosa questa torta salata!! Mi piace moltissimo. Complimenti!! Un bacione.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Arcadia- multumesc! io i-am spart intre masele si i-am inghitit cu drag ;-)

    @Carmen-am uitat sa mentionez ca in afara de pereti a fost stropita si mobila si masa si gresia si hainele mele si tot ce era prin jur...dar totul a iesit la spalat, ufff! te pup!

    @Geta- merci, la noi a avut succes, sper sa va placa si voua ;-)

    @Manuela- grazie, cara, bacione!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Super ideea, chiar azi am facut ceva cu rodie, daca ti-o "fur" pentru ornat salata de pe masa de sarbatori sa nu te superi :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Pfuuua, ce nume complicat ai...A. iti multumesc! de la tine pot sa iau lectii oricand, ma simt ca un sambure de rodie in fata ta, cum sa ma supar??

    RăspundețiȘtergere
  8. apetisanta rau,,,,,trebuie incercata,,,dar pana atunci infig lingura in a ta,,,,,mmmm,,,,o bunatate,,,,pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  9. MAGNIFIQUE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Je suis impressionnée. Ce "gâteau" salade est un plaisir pour les yeux.
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  10. veramente una bellissima idea...brava^__^

    RăspundețiȘtergere
  11. @Mirela- s-a dus de mult...nucul era inca verde, acum nicio frunza nu i-a mai ramas...deh, timpul...pupici

    @Nadji-je suis hereux si tu est impressionnee!!!Bises

    @Puffin- grazie!

    @BDC-si mie mi-a placut ;-)pup

    RăspundețiȘtergere
  12. Arata bestial tortuletul, chiar as manca o salata.N-am mancat niciodata rodii insa, cred ca ar trebui sa incerc

    RăspundețiȘtergere
  13. @Vio-multumesc frumos! Chiar te rog sa-l incerci. Poate o sa-i placa si fetitei tale rodia, intareste imunitatea. Noi am fost incantati de "tortulet" ;-)pup

    RăspundețiȘtergere
  14. superba salata,si aspect si compozitie!

    RăspundețiȘtergere
  15. Minunata reteta... cum mie imi plac rodiile, eu o gasesc o idee originala. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Alison-merci frumos!

    @Sara- culoarea iti ia ochii, nu-i asa? pup ;-)

    RăspundețiȘtergere
  17. Tare bine arata salatica...ideea cu rodii e super tare...

    RăspundețiȘtergere
  18. Ma bucur ca ti-a placut, Violette, si noi am fost la fel de entuziasti ;-)

    RăspundețiȘtergere
  19. Arata senzational, trebuie sa incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce frumoasa si colorata salatica ta! Frumoasa idee. Pupici

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.