Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 13 aprilie 2010

Milkshake de banane cu nuca si miere

Made by Liana



Pe considerentu':Ce sa-i ducem lu' ala'micu'?
Banane...
uite asa, acum de sarbatori, ne-am trezit cu vreo trei legaturi de banane, ca deh! sunt foarte gustoase si sanatoase...si mie chiar imi plac foarte mult...si lu'cimpa' mic...si lapteleee...asa ca mi-am zis sa fac niste mikshake de banane.

Ingrediente:

3 banane coapte,
nuca macinata,
miere,
un plic de zahar vanilat,
1-2 lgte de suc de lamaie,
samburi de nuca pt.decor.




Dupa ce-am curatat bananele de coaja, le-am rupt bucati si le-am pus in blender. Am presarat repede cele doua lingurite de suc de lamaie proaspat stoarsa, pliculetul de zahar vanilat si vreo doua lingurite de nuca macinata.




Am pus putin lapte, vreo 50 ml, ca sa se paseze bine-bin de tot bananele, apoi am completat pana pe la vreo 500-600 ml, cred...

Pe o farfurioara am turnat miere, pe o alta nuca macinata. Am luat un pahar(200ml) si l-am pus cu gura in jos in farfurioara cu miere, apoi in cea cu nuca.




Mi-au iesit vreo trei pahare, dar am pozat doar doua.

Si cu paiul am baut lapticul foarteee aromat de banane si nu ne mai saturam...




...eu si cimpa'mic...hi,hi,hi.

7 comentarii :

  1. Ce bine arata!Cred ca o sa incep prin a-mi face meniul ,pentru cind voi trece prin Timisoara.Bautura asta cu banane ,dar sa te gindesti cum sa o facvi fara lapte.....ca ma ia durerea de burta de la el!
    Te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tie o sa-ti fac cu "lapte' de pruna, Janet draga! Merge? :-)

    Si baga tare la meniu, ca io-s in concediu.
    puuup

    RăspundețiȘtergere
  3. ar vrea si cimpa de mine un pahar din ala....nici n-as respira asa l-as bea!
    aaaa...si din pacate vesti proaste...am numai 3 stelute :(, asa ca nu "poci" deocamdata sa-ti execut cerceii. Ma uit sa vad daca mai sunt de unde am luat si daca da fac comanda cat ai zice...steluta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ina, draga, inca un cimpa'la milkshake primim cu mare drag, ca parca ne-au crescut bananieri pe balcon, asa stau snopurile...hi,hi,hi.
    Cat despre stelute, astept cu nerabdare, cu cat sunt mai multe, cu atat mai bine.
    Merci mult de tot!pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Te tin la curent!!! sa stai aproape de priza :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. asa milkshake as bea in fiecare zi sau as combina mai multe, oricum reusit si la cum arata si ce ingrediente are este delicios si racoros :D

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.