Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 19 iunie 2011

Soare-n mancare!!!

Made by Liana









Nu stiu cum sa numesc acest fel de mancare altfel decat Soare-n mancare ;-)
E carne macinata cu ciuperci si mamaliga, numai ca mamaliga e taiata sub forma de triunghiuri, da'io le-am zis raze. Raze de soare ca sunt atat de galbene, de aurii incat ar fi fost pacat sa-i zic Mamaliga cu carne macinata si ciuperci. Esteee??

Ingrediente:

carne macinata de vita 350g,
un borcan de ciuperci SunFood,
o legatura de ceapa verde,
o legatura de usturoi verde,
o conserva de rosii decojite SunFood,
150 g sunca afumata,
malai de porumb,
kechup,
3 oua,
5 linguri de smantana,
vegeta,
apa,
sare.




1. Prima data se face mamaliga. Cand aceasta e gata, se unge o tava cu unt si se intinde mamaliga in strat subtire.



Se da la cuptor pana devine usor crocanta deasupra. Se lasa la racit si se taie triunghiuri subtiri.Sau daca stratul e gros, taiem triunghiurile in doua pe orizontala.

2. Se spala ceapa si usturoiul verde, apoi se sterg de apa. Ciupercile din conserva se clatesc in apa, se taie marunt si se lasa la scurs. Sunca afumata se taie "dintisori". Rosiile decojite se taie marunt.

3. Se pune o tigaie(wok)la incins. Se pune sunca afumata



si se lasa pana devine tranparenta. Se adauga ceapa si usturoiul taiate marunt si se mai adauga putin ulei daca e necesar. Apoi se adauga si ciupercile SunFood



apoi carnea macinata.




Se adauga putina apa.Se lasa sa fiarba la foc mic, iar cand carnea e aproape gata se adauga si rosiile decojite SunFood taiate marunt.




Se condimenteaza, dupa gust, cu sare, piper si ardei iute. Eu am pus trei linguri de kechup facut in casa cu ardei iute.

4. Se unge o tava de yena cu unt si se pune un strat de carne cu legume.



Peste ele se pun triunghiurile de mamaliga petrecute, astfel incat sa fie cu varful in sus.



Se bat 3 oua cu 5 linguri de smantana, o lingurita de vegeta si se toarna peste triunghiurile de mamaliga.


Se da la cuptor pana triunghiurile devin ca niste raze de Soare-n mancare ;-)

O felie stralucitoare :-))))





Asa ne-a "ars" pe suflet mancarea asta, ca am repetat-o la cateva zile ;-)Sper sa va "arda" si pe voi...hi,hi!

20 de comentarii :

  1. Foarte gustos draga mea! E o mincare tare delicioasa!!!Bravo!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mamaliga,asa ca orice reteta cu mamaliga suna interesant....iar a ta arata superrrr!
    O seara placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Juci-daca am preparat-o din nou la cateva zile, iti dai seama cat de delicoasa a fost ;-) pupici

    @Alynusa-merci frumos! La fel iti doresc :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata tentant si cu ce-ai pus tu acolo nu poate fi decat delicios,pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Flory-tocmai pt.ca a fost delicios, am preparat-o inca o data ;-) pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu mă omor după mămăligă, dar pe cuvânt că asta însorită şi rumenită îmi face cu ochiul :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Arcadia-nu e clasica mamaliga, d-aia m-a atras si pe mine ;-)

    RăspundețiȘtergere
  8. am sa fac reteta ta ! noi nu prea mancam mamaliga.mamei mele nu-i placea,decat mamaliga de parga.acum,cand are alzheimer,nu vrea sa manance decat mamaliga.m-a capiat.nu vrea sa fie nici aromata,s-o fac cum o faceam io in starturi de carnati si branza de burduf nu prea-i place.am sa incerc si varianta ta.n-am s-o fac asa elaborata ca aspect,dar multumesc pentru idee.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Pansy-ma bucur mult ca-ti place si sper ca si mamei tale sa-i aduca un strop de soare in priviri! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce blog dichisit!
    E ca o bucătărie mediteraneeană curată și însorită!

    RăspundețiȘtergere
  11. @M.Bancea-multumim frumos pt.aprecieri!

    RăspundețiȘtergere
  12. O reteta foarte interesanta, imi place mult denumirea :D...trebuie sa o incerc si eu ...

    RăspundețiȘtergere
  13. @Naty- daca o incerci, o vei repeta cu siguranta....ca mine ;-)

    RăspundețiȘtergere
  14. foarte bună tre să fie şi-mi place că nu-i greu de făcut! săr-na de idee! chiar am să fac şi eu reţeta asta. mmmm. îmi plouă-n gură deja!
    Pupici şi-o zi bună!

    RăspundețiȘtergere
  15. @Georgiana- chiar nu e greu de facut si mamaliga poti sa o lasi simpla, oricum e buna! pupici

    RăspundețiȘtergere
  16. @Gaby-e afrodisiaca mancarea asta, sa stii ;-)

    RăspundețiȘtergere
  17. draga mea ador modul de prezentare.din pacate n-am malai asa ca trebuie sa astept pana la prima vizita a mamei cand o sa o sa prmesc pretiosul ingredient.mi-a parut tare rau ca nu am putut comenta la prajiturica cu fructe postata de tine.arata grozav.pupici multi multi!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ne place tare mult mamaliguta iar cu ingredientele de le-ai folosit merge de minune, Liana pot sa spun ca este o mancare insorita ;) Puup si o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  19. @SARAH-imi pare bine ca ai revenit! :* Imi pare rau ca nu ai malai ;( Bloggerul ne joaca feste, eu o saptamana intreaga n-am putut sa scriu nimic. Merci frumos pt.aprecieri, te pup, pup, pup!

    @Adela- chiar e o mancare insorita si de efect, sa stii. Efect afrodisiac ;-) puuup

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.