Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 29 ianuarie 2012

Salam de biscuiti alb cu fructe confiate

Made by Liana






Un desert racoros care nu necesita fierbere sau coacere, un desert potrivit zilelor fierbinti de vara sau si de iarna, de ce nu, da bine cu zapada si cu gerul din ianuarie.
Am gasit aceasta reteta in revista Click pentru femei din iunie 2010, dar am "servit-o" la cina surpriza organizata de mine pentru ziua lui Kadia, surioara mea din Elvetia, nascuta pe 28 ianuarie, si din tot meniul pregatit pentru ea, acest desert a fost prima ei alegere. Si cum dorinta ei e porunca pentru mine, plus ca si alti prieteni au fost interesati de ea, iata reteta detaliata.

Ingrediente:

400ml frisca lichida,
250g branza dulce
100g zahar,
250g biscuiti,
150g ciocolata,
150g fructe confiate,
1 esenta de vanilie,
2 pliculete gelatina.

Pentru decor:

50g ciocolata,
50g fructe confiate.



Mod de preparare:

Se amesteca frisca batuta bine cu branza dulce si cu zaharul pana se obtine o crema fina.



Se rup biscuitii si ciocolata bucati mici-eu am folosit una cu alune-
si se adauga in crema de branza impreuna cu fructele confiate taiate marunt.




Gelatina se pune la inmuiat in 100 ml de apa pentru 10-15 minute si se prepara conform instructiunilor de pe plic.

In compozitia obtinuta se pun esenta de vanilie-o fiola mica de la Dr.Oetker, si gelatina topita, calduta. Se omogenizeaza si se toarna totul intr-o forma de cozonac tapetata cu folie de plastic.



Se acopera desertul si se da la rece pentru 3-4h.
Cand este gata, se rastoarna pe un platou si se decoreaza cu ciocolata topita si cu bucati de fructe confiate.


41 de comentarii :

  1. Iuhu... prima...
    La multi ani surioarei tale ! Da-mi adresa din Elvetia sa o vizitez si sa savurez vreo citeva feliute din deliciosul salamior...
    Eu stau in Ticino, surioara ta unde locuieste ?
    Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, ii transmit!:* Surioara mea sta in Geneva, e cam departe de tine, dar sper sa va cunoasteti, poate vin ei la tine, ca pe-acolo se gasesc multe "porcarii" dupa care e mort cumnatu-meu si nu le gaseste mai deloc prin Geneva. Fa fac legatura ;-)
      puuup

      Ștergere
  2. Arata senzational reteta asta si as incerca sa o fac saptamana asta dar te rog sa imi spui si cati biscuti sunt necesari... nu am vazut niciunde trecut. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pt. atentionare si-mi cer scuze pt. omisiune! Mi-a scapat ce era mai important :P...asa...in reteta scrie ca 100g de biscuiti, dar eu am pus peste 250g pt. ca branza mea a fost cam apoasa si cu ocazia asta stiu de la ce firma nu voi mai cumpara. Si sincer, si gelatina mi s-a parut multa, de aceea cred ca am pus mai multi biscuiti....cred ca am folosit 4 pachete din 5.

      Ștergere
  3. mmm arata foarte bine!!un deliciu!!imi place!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MMMultumesc! Si noua ne-a placut si, mai ales, lui Kadia ;-)

      Ștergere
  4. Superb! Restul cuvintelor sunt de prisos. Si eu am revistuta asta, dar nu am remarcat acest desert deosebit, sau poate tocmai acest numar mi-o fi lipsit...

    RăspundețiȘtergere
  5. E numarul din iunie 2011...apare sub denumirea Un desert racoros, dar mie nu-mi plac generalismele, prefer sa detaliez! ;-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am vazut pana acum asa ceva. Felicitari! Chiar merge pentru Elvetia, tara zapezilor si a peisajelor frumoase. La multi ani sarbatoritei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut! Daa, sigur merge, multumesc pt. urari, transmit mai departe :*

      Ștergere
  7. Draga Liana,arata intr-un mare fel!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. mmmm ce repede am salvat reteta,vreau sa- l incerc,inghit in sec,si platoul ala asa frumos imi place la nebunie

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte fain desertul , l-am admirat si-n postarea anterioara.

    RăspundețiȘtergere
  10. Arata minunat!!! O sa-l incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai si un premiu la mine pe blog . Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  12. "Mami, nu ne faci si tu?" a fost replica lui Mark la auzul denumirii.Deja suna delicios!:)
    Asa mai pot spera si eu sa fac ceva bun baietilor.:)
    Multi ani traiasca,surioara ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da' chiar asa, mami, cand il faci baietilor ta, huh? Cu siguranta o sa le placa. Multumesc mult de urari, esti o scumpa :*

      Ștergere
  13. Arata grozav de bine! Un premiu asteapta sa fie revendicat! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Atat de superb arata incat cu greu a rezistat sotul meu...si iata-ma ca astazi il prestez! In Grecia nu exista branza dulce asa ca am pus mascarpone!...e gata acum il bag in frigider!
    Sper sa am destula tarie si sa nu-l gust (sunt la dieta) dar daca grecului meu ii place a doua oara am sa-l gust si eu!
    Oricum al tau arata ca de...expozitie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca l-ai incercat!:* Cu mascarpone tb sa fie si mai delicios, mai fin si mai...caloric ;-) Sper sa-i placa grecului tau, cat si tie, pt. ca sunt convinsa ca-l vei gusta ;-)))

      Ștergere
  15. Am revista,dar nu l-am bagat in seama drept sa-ti spun.Dar acum daca tot ai postat si arata asa bine si delicios al tau,am sa-l incerc.Pupicei multi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cumpar saptamanal revista Clik pentru femei, sunt o gramada de retete nemaipomenite, eu mi-am propus ca macar din fiecare numar sa incerc macar una si reusesc acest lucru de fiecare data ;-) pupici

      Ștergere
  16. Bine te-am gasit, draga Liana!Nu-mi vine sa cred ce-mi vad ochii, o explozie de culori.....Felicitari pentru blog:X, este deosebit.Pupici:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi,hi...noi ne-am mai scris...ce-i drept, cam rar, dar ne cunoastem. Nu-i nimic, bine-ai revenit! Multumesc pt. aprecieri! :*

      Ștergere
  17. Multumesc tuturor pentru urari si cuvintele frumoase, dar mai ales tie Liana, pentru surprizele fantastice si incredibilul timp pe care ti l-ai dedicat pentru ziua mea. Esti absolut grozava si ma bucur sa te am alaturi!
    Daca as tine minte sa cumpar biscuiti, o sa incerc neaparat reteta asta, pare exceptionala :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le meritai, surioara! Si-apoi, daca nu ne facem timp pt. cei dragi, cum le dovedim ca ii iubim, huh?
      Daca ai un reminder pe tel., iphone sau altceva s-ar putea sa uiti chiar daca iti vor aminti acestea, pt. ca avem prea multe pe cap...mie mi s-a intamplat!:( Daca vei merge la cumparaturi si vei vedea biscuiti, sigur iti vei aminti sa-i cumperi. Tare m-as bucra daca ai incerca reteta. puuup <3

      Ștergere
  18. Tare bun trebuie sa fie ca de aratat arata super!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Serafimciuc Claudia Lavinia14 aprilie 2012 la 13:21

    Ei bine draga mea Liana, dupa ce am tot salivat la aceasta minunatie zile in sir, m-am hotarat sa o incerc si eu de Paste. Sta cuminte la frigider acum, in toua tavi pentru chec (am facut-o mai mica si in numar de doua, pentru ca prajitura trebuie sa amjunga in doua locuri) si sper din tot sufletul sa impresionez asistenta!
    Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult, Claudia, ca ai incercat reteta. Astept dovezi...pe facebook ;-) Paste luminat si binecuvantat iti doresc! :*

      Ștergere
  20. Arata minunat! Nu am facut niciodata salam de biscuiti alb, dar cred ca e la fel de delicios!

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc pentru aceasta minunata reteta, atat din punct de vedere estetic, cat si al gustului. Am facut-o cu ocazia Sfintelor Sarbatori de Paste, in 2012, si am fost superincantata de ea. Este deosebit de aspectuoasa. Eu am folosit mascarpone, fiind o mare fana a acestui produs.
    Felicitari pentru acest blog, din care poti invata multe lucruri minunate si folositoare.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.