Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 16 iunie 2010

Inghetata de capsuni pe bat

Made by Liana






Am facut inghetata de capsuni. Pe bat! O sa vedeti voi ce fel de bat am folosit...Am vazut reteta in rev. Femeia de azi de-acum mai multi ani.

Ingrediente:

500g capsuni,
100g frisca batuta,
5 oua,
500 ml lapte,
250g zahar,
1 lingurita cu esenta de vanilie.

Mod de preparare:

Cu ajutorul unui mixer bate ouale cu zaharul si laptele.
Fierbe compozitia astfel obtinuta la bain-marie, pana incepe sa se ingroase.
Dupa ce s-a racit, adauga frisca, esenta de vanilie si capsunile.
Amesteca din nou cu mixerul.

Mie mi-a iesit compozitia foarte galbena de la galbenusurile oualelor de la tara...Astfel incat inghetata mea de capsuni a iesit de un roz pal...asta e singurul meu regret.

Toarna compozitia in paharele mici.

Eu n-am paharele mici...astfel incat m-am gandit ca ar fi o idee buna sa umplu tavita de gheata cu forme de inimioare.

Infinge in fiecare paharut-in cazul meu, inimioara ;-) cate un bat de inghetata.

De unde bat de inghetata? Am improvizat: cate 3 scobitori pe cate un staniol colorat de la niste ciocolatici, le-am infasurat strans de tot si gata batul de inghetata!...Deci 9 scobitori si 3 stanioluri...



Lasa la rece cel putin 3-4 ore.

Am folosit un bol albastru,din setul primit de la soacra-mea, am varsat o punga de cuburi de gheata in el si am pus trei inimioare de inghetata de capsuni.
Pe urma am rasfirat cateva jumatati de bilute colorate de la o jucarie de-a lui Tudor.



A iesit mai fain ca-n revista decorul meu, zau!



Se mananca mai multe inimioare deodata ;-)))))))))))))))))))))))))

12 comentarii :

  1. Ce dragut..........ce bine mai arata.
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bellissimi questi cuoricini di gelato alla fragola!!! Ottima la presentazione!! Bravissima!! Bacioni.

    RăspundețiȘtergere
  3. Manuela- grazie mille!

    Medi- multumesc, la fel iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Consecventa a fost delicioasa. Nu stiu ce sa fac cu batul :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Je te prendrai bien une glace à déguster tranquillement.
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte ingenios :)
    Desi la mine ploua si e trecut de miexul-noptii nas refuza o inimioara cu aroma de capsuni.. mmmm... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. un decor reusit,ai mare dreptate.dar parca eu as sari peste decor si m-as infrupta dintr-una din inimioarele de inghetata.ingenioasa si ideea pentru obtinerea betisoarelor :))
    o seara minunata !

    RăspundețiȘtergere
  8. je te piquerai volontiers quelques unes
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere
  9. XXL-de ce ma provoci?

    Olgutza-Merci! te servesc cu drag cu o inimioara.

    Nadji-avec plaisir!

    Sarah- merci frumos! si eu am sarit la inimioare, cu mare drag iti ofer una.

    Fimere-serv-toi!plusier des coeurs pour toi

    Judy-fara numar, fara numar, fara numar...;-))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Olá Liana,

    Que delícia de sorvete, deve ter ficado delicioso!!!

    Desculpe a minha ausência...

    Tenha um fim de semana Feliz!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ola, Miriam, obrigada...eu te desculpo...

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.