Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 31 martie 2010

Friptura de ied in sos de vin

Made by Liana



Am primit cateva kg de iezisor de la soacra-mea...tot anul trecut...

Ingrediente:

2 pulpe de ied,
sare,
piper,
vegeta,
boia dulce,
2 lg sos de soya,
1 plic de condimente pt miel sau oaie,
2 lamai,
vin alb sau rose.

Pregătire:

Se spala bine carnea de ied, se indeparteaza pielitele si se lasa la macerat 4h in urmatorul bait: 2 lg sos de soya, 1 lg vegeta, 1 lg boia dulce, 2 lg condimente pt miel sau oaie, zeama de la 2 lamai.

Dupa ce s-au scurs cele 4h punem pulpitele de iedut intr-o tava cu ulei si presaram peste ele o ceapa taiata julien si cativa catei de usturoi.
Dupa 40 min. o stropim cu un pahar de vin rose (al meu a fost si sfintit!) si mai lasam 10 min.
Se dezoseaza pulpitele, se pun pe farfurie si se stropesc cu zeama din tava.

Garnitura se face din legume. Eu am ales castraveti verzi si morcovi cruzi taiati bastonase, pe care i-am legat cu o fundita de ceapa verde.





Am mai facut o salata turceasca-geagic- din castraveti rasi si rondele (care mi-au ramas de la barcutele din castraveti cu branza!) cu 3 catei de usturoi zdrobiti pe care i-am inecat in smantana. Am potrivit de sare si gata!

Pofta buna!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.