Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

joi, 9 iunie 2011

Super -mega- ultra-sandwich -waffle

Made by Liana










Am aparat de waffle de anul trecut, dar nu l-am folosit decat o singura data. Ei bine, acum l-am pus la treaba pentru acest super-mega-ultra-sandwich-waffle, pe care l-am realizat azi, intr-o ploioasa zi de vara.
Am eu o vecina cantareata de muzica populara, care e mereu la cura de slabire. Invitata de niste vecini care sarbatoreau ceva, au pus-o si la masa. Ea nu si nu, ca tine cura..."Nici macar un sandwich, nu vrei? ca am un cascaval nemaipomenit de bun!"-zice gazda.
"Ba da, un sandwich vreau, dar fara paine!"

Na, iata ca mi-a reusit si mie sandwichul fara paine! ;-)))

Ii multumesc lui Carmen Ana Dobrica pentru inspiratie ;-)

Ingrediente:

Pentru aluatul de waffle:

aprox.400 g faina,
450 ml sana Danone,
2 oua,
100g unt,
1 lingura praf de copt,
2 linguri chimen,
o lingura sare,
piper alb,
patrunjel uscat.

Pentru umplutura:

piept de pui feliat Deliciosul de Vaslui 500g,
sos de soia,
un varf de cutit curry,
cascaval,
un castravete verde Fabio,
180g iaurt Danone natur,
5 catei de usturoi,
o salata Lollo Bianco,
3 cartofi,
ulei,
sare,
piper.




Mod de preparare:

Aluatul de waffle: prima data amestecam sana cu ouale, sarea, chimenul si piperul dupa gust. Topim untul si-l turnam in fir subtire peste compozitie, apoi adaugam treptat faina cernuta impreuna cu praful de copt.



Aluatul trebuie sa fie de consistenta smantanii, ceva mai gros decat cel de clatite.
Daca mai e necesar, adaugati apa/iaurt.



Se incinge bine de tot aparatul de waffle si se toarna un polonic de aluat, astfel incat sa fie umplut pe treisferturi, pentru ca la inchidere, aluatul umple spatiile goale, iar daca e prea mult, va curge.



Pentru umplutura:

Pieptul de pui gata feliat se unge cu sosul de soia, curry, sare si piper si se pun feliile pe gratarul incins stropit putin cu ulei.
Cand sunt gata prajite,



se scot, se mai ung putin cu sosul de soia ramas si se feliaza de-a lungul in felii subtiri.

Castravetele se spala bine, se curata de coaja si se da pe razatoarea mare. Se stoarce bine de tot si se lasa la scurs dupa ce l-ati sarat, in prealabil.



Apoi se amesteca cu iaurtul si cu cateii de usturoi trecuti prin presa.
Se acopera si se lasa la frigider.

Cartofii se curata, se spala si se taie rondele, apoi rondelele bastonase subtiri.
Se incinge o tigaie, se toarna ulei, apoi in uleiul fierbinte se pun cartofii.



Cand sunt aurii, se scot pe servetel absorbant, se sareaza si se acopera, ca sa se inmoaie.

Asamblare:

Pe o farfurie se pune o frunza de salata, spalata si stearsa de apa.
Apoi, o bucata de waffle



pe care o ungem cu sosul de castraveti, apoi feliile de piept de pui,



cartofiorii bastonase, inca o bucata de waffle, cascaval-eu am uitat de el :((, sos, carnita, cartofiori, waffle.



Si acum, o sectiune ultra-mega-super- delicioasaaaaa



Mmmmmmmmm, buuuuun de tooooot!

Ah, sa nu credeti ca am uitat de dieta...nuuuu! Iata sandwichiul meu light, compus doar din waffle, carnita si rondele de castravete verde



Si pentru cei care tin intr-adevar dieta, adevarata dieta, un sandwich super-mega-ultra light!!!!



Hi,hi,hi...de-asta ma apuc si eu de maine, dupa ce-l termin pe primu' ;-)

7 comentarii :

  1. Eu de obicei il fac pe ultimul:),desi primul e mult mai ....apetisant,dar cine are timp de atatea pentru un...sandwich...,doar daca te cheama Liana10,iar pe mine ma cheama 13anci,asa ca n-am nicio sansa:).
    Oricum,cine poate sa tina cura de slabire cand are asa ceva in fata!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca e atat de demential de bun si mega.. musc si eu o bucatica ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Angi- cateodata asa iti vine sa mananci si un porc intreg, dupa luni de zile de dieta...e adevarat ca e un sandwich mai special, dar nu degeaba e super-mega-ultra, nuu? pupici multi :*

    @Antonina-pt. tine mai fac unul, ca din al meu, nu dau ;-)

    RăspundețiȘtergere
  4. ce aparat de gauffre ai si de unde l-ai achizitionat? yam yam:D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Catalin-cred ca e rusesc si e cumparat de la Penny cu vreo 50 ron...anul trecut.

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne... Te-as blestema... Dar ar fi pacat! Asa ceva nu mi-a trecut prin cap! Imi ploua in gura de mor! SUPER! - Lupul!

    RăspundețiȘtergere
  7. Da nici nu maipot citi !!!
    Imiploua in gura de numa....vin int-o fuga sa pap si eu unul, asa ca....apuca0te de munca fata draga , daca n-ai avut de lucru.....
    te tzuc cu drag ! Stai ca sosesc....

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.