Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 29 noiembrie 2011

Chec After Eight

Made by Liana









Aveam o ciocolata cu menta de la cineva...zau, ca nu mai stiu de la cine am primit-o, dar bine ca mi-a adus-o, inseamna ca a stiut ca la mine in vizita se vine doar cu ciocolata ;-)))
Asaaa...si vazusem checul asta ciocolatos la draga de Pansy, acum haaat, demult tare, prin aprilie, tocmai! Eu l-am facut putin diferit, l-am facut cu glazura si muuulta ciocolata ;-)
Atunci l-am executat si eu, o sa va dati seama si dupa soarele de-afara, dar l-am ratacit prin dosare cu mancaruri, peisaje, Tudor si alte treburi.

No', amu' ca l-am descoperit, am zis ca-i musai sa-l postez ca tare fain o fo'
Multam fain, Pansy :*

Ingrediente:

100g ciocolata cu crema de menta After Eight,
150g faina,
125 ml lapte,
50g margarina/unt,
2 oua,
1 pachet praf de copt,
5 ml ulei,
100g zahar pudra,
2 plicuri zahar vanilat,
coaja rasa de la o lamaie.


Pentru glazura:

3 linguri de cacao,
50g margarina,
1 lingura ulei,
3 linguri apa/lapte,
50 g ciocolata alba,
colorant alimentar verde.



Mod de preparare:

1.Laptele se incalzeste cu trei sferturi din ciocolata cu crema de menta, rupta bucatele.




Se amesteca pana se topeste ciocolata, apoi se lasa la racit. Ouale se bat spuma cu zaharul, apoi se adauga margarina topita si racita.




2.Laptele racit se adauga peste oua, faina cernuta cu praful de copt, zaharul vanilat si coaja de lamaie. Se amesteca bine.

3.Se unge si se tapeteaza o tava de chec, se toarna compozitia, iar deasupra se pun bucatelele de ciocolata cu crema de menta ramasa.



Se da la cuptorul preincalzit la 180 de grade, timp de 35-40 de minute.
Dupa ce s-a racorit, turnati glazura, dupa ce ati fiert margarina cu laptele, uleiul si cacao pe foc.


Dupa ce s-a racit glazura, topiti ciocolata alba si impartiti-o in doua. Una o lasati simpla, in cealalta turnati cateva picaturi de colorant alimentar verde. Puneti ciocolata in doua pungi, taiati un colt si ornati cu fasii subtiri alternative alb-verde.
Am si forme de frunze, am pus ciocolata verde si alba-n ele, le-am dat la congelator, apoi cand s-au intarit, am ornat checul cu ele.


Dati la racit 3h inante de a servi.


19 comentarii :

  1. muuulllttaaa ciocolata...tot ce-i trebuie :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. aaaaaaaaaaaaaa...l-ai mancat pe tot ???

    RăspundețiȘtergere
  3. draga mea, arata minunat! ador ciocolata asa ca savurez cu placere orice preparat ;)
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca e ciocolata, e perfecta pentru gustul meu! Nu ratez asa ciocolatos! Dau bine acele dungulite! Pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  5. arata tare bine, imi place mult culoarea glazurii :*

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place cum e colorat :D! imi place ciocolata de menta, asa ca o felie de chec nu as refuza!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ciocolata e si preferata mea,cand mai faci ma autoinvit la o felie.Pupici lui Tudor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place decorul, l-a facut sa fie altfel! Arata super!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Micul- multumim, si noi te pupam :* :*

    @Coco-daaaaaaaaaa, demuuuuult taaaaaare :(

    @Emily-hi,hi...si eu la fel, deci suntem pe felie ;-))

    @Adela-stiu, cum nu, am o felie pusa deoparte pt. tine! :*

    @Dana Cristea- multumesc! :*

    @Andreea Elena-ma bucur, te servesc cu drag ;-)

    @Veronica-cu siguranta il voi mai prepara, te astept cu drag :*

    @Mona-intr-adevar, m-am straduit sa fie altfel, in stilul meu ;-)

    RăspundețiȘtergere
  10. chiar ai avut rabdare 3h sa astepti sa se raceasca? Arata super, asa cum faci tu lucrurile, frumoase de nu-ti vine sa la mananci :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Eheee...daca-i ciocolata si inca d-aia cu menta...vin si eu. Macar sa ma uit la poze. :))

    RăspundețiȘtergere
  12. @Kadia-daca am eu rabdare sa fac 3 zile un tort, vorba lui Janet, atunci sa fii sigura ca am avut rabdare sa astept 3h, ca nu vreau sa ma sabotez sub niciun chip, clar!

    @Miha-stiu ca esti ciocoholica, la fel ca mine, de aceea te invit cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce fain l-ai decorat!!!!sa va fie de bine,ma bucur ca v-a placut !

    RăspundețiȘtergere
  14. @Pansy-merci frumos!:* Ne-a placut mult, cum nu, tare fain o fo'!! puuup

    RăspundețiȘtergere
  15. Am venit si eu la o feliuta ca tare fain arata dar....vad ca nu a mai ramas nimic....
    Te tzuc draga mea !

    RăspundețiȘtergere
  16. @Sidy-nu-i nimic, las' ca te servesc cu niste fursecuri Mos Nicolae, acum le-am facut impreuna cu Tudor, sper sa-ti placa ;-)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.