Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 24 ianuarie 2010

Supa crema de broccoli

MADE BY LIANA



O capatana de brocoli, un sfert de telina, doi morcovi subtirei, un cartof, un dovlecel, o ceapa, un catel de usturoi au stat frumos la poza sub titlul de Ingrediente.




Prima data am pus la fiert telina, morcovii, cartoful intreg si ceapa, i-am lasat sa dea un clocot, apoi la foc mic, mic de tot vreo jumatate de ora.



Am desfacut brocoli in buchetele, dovlecelul feliute, "catelusul" de usturoi :-) si le-am adaugat in supa.



Am asezonat cu doua linguri de vegeta.
Dupa 10 min. de fierbere, le-am pus in blender in doua ture toate legumele



mai putin ceapa, pe care am aruncat-o, apoi am subtiat crema cu supa ramasa.
Bine ca am pastrat cateva buchetele de brocoli pt. decor si am facut floricele din smantana cu varful unui cutit ascutit.



Am servit cu paine neagra.
Pofta buna!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.