Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 14 martie 2010

Inghetata Mars cu sos de ciocolata Snickers in bol de portocala

Made by LIANA





Uhuuu, ce titlu lung, mai bine ii ziceam Inghetata Liana, ca e preferata mea, dar am zis sa nu o supar pe Laura Sava de pe blogul careia am luat reteta de Inghetata cu batoane Mars si Sosul de ciocolata-mii de multumiri, Laura scumpa!
Si bolul de portocale e dupa reteta partenerei mele dragi de blog, Janet! Pupici amandorura!!!

Ingrediente pentru inghetata:

6 batoane mici Mars(150g),
1 cana de lapte,
300 ml frisca lichida,
2 lg zahar,
4 galbenusuri.




Ingrediente pentru sos:


175 g ciocolata menaj,
2 batoane mici Snickers,
50 g zahar,
150 ml apa/frisca lichida.



Ingrediente pentru bolul de portocala:

2 portocale,
1 plic gelatina,
3 lg zahar.


Inghetata...Se amesteca batoanele Mars cu laptele si frisca pana ce se dizolva batoanele.




Cand incep sa fiarba, opriti focul si dati la o parte. Eu l-am pus la racit pe balcon...
Bateti galbenusurile cu zaharul pana devine ca o crema.




Bateti amestecul de lapte cald-al meu s-a racit pe balcon, ca a fost frig...-putin cate putin in crema formata din galbenusuri si lasati sa se raceasca.




Turnati intr-o forma si puneti la congelator.
Tot intr-o cutie de inghetata am pus...



Dupa o ora scoateti si mixati.
Dati din nou la congeltor.

Sosul...Nu am avut decat o ciocolata amaruie cu alune de la Heidi, de 90 de g...si am mai gasit prin dulapul cu dulciuri trei bucatele de ciocolata Kandia cu lapte...deci vreo 100g...plus cele doua batoane mici de Snickers...am pus cei 50 g de zahar pe foc, apoi cand s-a topit am adaugat ciocolatele...am adaugat 100 ml frisca lichida, m-am gandit ca iese mai gustos decat cu 150 ml apa...si asa a fost! putin cate putin sa vad daca e necesara toata, din moment ce nu am avut cantitatea de ciocolata suficienta...asa si am fiert la foc iute cca 20 de min.



o cana plina trei sferturi cu sos...




Prepararea bolului de portocala
Aveti aici modul de preparare:


Doar va mai spun ca plicul de gelatina de la Dr. Oetker l-am dizolvat in 50 ml suc de portocala si 50 ml apa si am pus trei lingurite de zahar, apoi dupa 10 min. am pus gelatina pe aburi pana s-a lichefiat. Am vrut sa fie dulce, ca sa pot manca feliile de portocala dupa aceea, hi,hi, hi!!!






Doua portocale am folosit pe care le-am crestat dupa ce le-am taiat rondele.




Aspectul a fost de milioane si musafirii au ramas profund impresionati si incantati!

5 comentarii :

  1. YAMI A FOST TARE BUNA INGHETATA!EU,NUTI SI TUODOR ACORDAM UN 10+

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai Liana sa stii caci nu ma mir ca aceasta inghetata sa fie preferata ta deoarece este de 100 de ori mai buna decat cele pe care le cumparam din comert. De asemenea este si aspectoasa si realizata intr-un mod deosebit ca sa nu mai spun de gust.......... superrrrrrrrrrr. Felicitari draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cori si Moni, multumesc pt. aprecieri, sunteti niste dragute!
    Spre nenorocul tau, Moni, Cori a fost in avantaj pt. ca a si mancat din aceasta super inghetata...da'las'ca vii si tu la mine si-ti fac! portie dubla!!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai cat sunt de frumoase cosuletele ,sa tot mananci inghetata cu tot cu cosulet!
    Liana imi place blogul tau si ai atatea bunatati,felicitari si te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci mult, Lissa, ma onoreaza aprecierile tale!
    Sa stii ca suntem doua care gatim pe masa din bucatarie, eu si Janet.
    Iti multumim pt. vizita si te mai asteptam cu mult drag!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.