Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 14 decembrie 2010

Milkshake de banane cu struguri

Made by Liana






Must amestecat cu lapte, o sa ziceti...si banane...eu l-am incercat si nu mi-a fost rau de loc, m-asteptam sa-mi petrec ziua zgaindu-ma la faianta din baie, dar nu s-a intamplat asa.
Si de ce propun milkshake-ul acesta acum in pragul sarbatorilor de iarna?
Cred ca ar fi binevenita putina pauza si relaxare ;-)


Ingrediente:

un ciorchine de struguri rosii,
2 banane,
un plic zahar vanilat,
o lingura zeama de lamaie,
400 ml lapte rece.

Pentru inceput am zis ca-mi fac doar mie o portie, de aceea am pus doar o banana in blender, pe care am stropit-o cu zeama de lamaie, si o mana de boabe de struguri, spalati si fara samburi.



Ei, dupa ce am gustat si am vazut cat e de bun, am mai pus o banana si restul de struguri-aici e chinul cel mai mare, cu scosul samburilor...ufff.

Apoi, pur si simplu, am savurat.



10 comentarii :

  1. trebuie sa fie tare bun,,,,pupici si o seara faina!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha,ha,ha,ce dulce-ai fost.Bautura ca bautura,dar strugurasii mi-au facut mie cu ochiul.Arata bine.Pupici de la fete.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Beatrice- merci! pupam si noi fetele ;-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuie sa fie bun... tot ce ai bagat acolo imi place. Trebuie sa o incerc. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buuuun!!!
    Imi cer mii de scuze ca nu va caut prea mult in ultimul timp...am o perioada mai grea(muncesc cam mult),dar sper sa termin cat de curand si sa revin in forta!!!Va pup si va doresc numai bine!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Federica-grazie!

    @Sara-incearca-l! pup

    @Judy-stiu, draga mea, nu trebuie sa te scuzi, ca te citesc si te-nteleg.Bine ca ai de munca!pupici multi

    RăspundețiȘtergere
  7. Vreo 2 boabe de struguri vreau si eu. :)))

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.