Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Meniul de Revelion 2009

Made by Liana

Meniul meu de Revelion 2009!



Am respectat traditia cu boabele de Revelion, cate boabe mananci, atatia bani vei avea in anul viitor. Si cu pestele...sa inoti lin printre probleme, sa fii usor si sanatos.

Aperitive: tartine cu icre negre si rosii si tartine cu somon afumat



Am curatat feliile de paine de coaja, le-am uns cu margarina, am presat o forma pt.fursecuri inima si una rotunda pe tartine si am pus icrele.
Cu somonul fume a fost usor, am mai pus o feliuta de lamaie deasupra.


Tartine cu pate de ton simplu si cu pate de ton cu chili Rio mare,Voulez-vous pate avec moi?-asta-i reclama!!!





(primele doua randuri din stanga), apoi tartine cu pateu de gasca de la Antefrig



Salata de curcan in cosulete de paine prajita




Salata de curcan (piept de curcan) cu mazare BOABE!!!, castraveti murati, morcovi, cartofi, telina, pastarnac- legumele au fost fierte si taiate cubulete.
Am vazut pe Petit Chef o salata in cosulet de paine, asa ca am facut si eu cosulete de paine, astfel: am uns cu margarina doua forme de savarine(atat am doar, dar le-am folosit de 4x) am taiat doua felii de paine in x, le-am pus cu varful in sus, le-am uns si pe ele cu margarina si le-am dat la cuptor.
Dupa ce s-au racit, am pus salata in ele si le-am mancat cu totul!

Ciorba de fasole cu ciolan afumat- e devenita traditie deja, fara ea nu se poate!!



Cotlet de porc marinat la cuptor cu cartofi taranesti (vegeta, boia,cimbru)



Tort de ciocolata ceas cu decoratii din martipan.

6 comentarii :

  1. Super meniul insa cred ca la titlul postarii ai gresit anul.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cristina- multumesc! Nu, n-am gresit, te-ai grabit tu ;-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pate-ul de ton l-ai facut tu sau e cumparat? Si daca totusi nu l-ai cumparat, postezi o reteta te rog, cand ai timp si chef? Arata grozav si-mi aminteste de casa.
    Vladimir

    RăspundețiȘtergere
  4. si asta-i fain,,,,,,la anul ma inscriu pe lista ta1!!!!pup!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Vraji- pateul e cumparat, am scris ca e de la Rio Mare, dar mai pun o poza ca sa-ti dai seama mai bine despre ce pateu e vorba. Nu, nu cred ca o sa fac pateu...sorry for you memories :-(

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.