Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 25 mai 2010

Salata cu sunca de pui si bacon

Made by Liana







Reteta acestei salate Kotanyi este de pe siteul ardei-iute.ro

Ingrediente si cantitati pentru 5 portii:

300 g sunca de pui,
200 g bacon,
500 g cartofi fierti in coaja,
200 g rosii,
1 ardei gras verde/rosu,
1 castravete Fabio,
100 g masline negre.

Sosul:

4 linguri ulei,
2 linguri zeama de lamaie,
2 linguri patrunjel si marar Kotanyi,
sare si piper din rasnitele Kotanyi.

Mod de preparare:

1. Cartofii fierti se curata si se taie cuburi foarte mici, care se pun intr-un castron.

2. Intr-o tigaie, se prajeste 2 minute baconul-shonc de la tata! taiat fideluta, si se adauga cald, peste cartofii din castron.



3. Rosiile se spala si se taie cuburi - am pus doar o rosie, dupa ce i-am indepartat semintele, pt. ca mie nu-mi prea plac rosiile, mi-e greata de ele, pur si simplu ;-( -care se pun in castron impreuna cu ardeiul gras, spalat, curatat de seminte si taiat fideluta, si sunca de pui, taiata fasii. Eu am avut si ardei gras rosu, asa ca am mai adaugat cateva felii si un castravete Fabio-tot felii.



4. Din ulei, zeama de lamaie, sarea si piperul din rasnitele Kotanyi-sare n-am Kotanyi, doar piper- si verdeturile Kotanyi patrunjel si marar-nici verdeturi Kotanyi, ci de-ale noastre... rezulta un amestec ce se combina cu compozitia de mai sus si se decoreaza cu masline.




Masline-ia-le de unde nu-s...n-am mai avut...cica, ajutorul de bucatar mi-a spus ca s-au stricat si le-a aruncat...in fine, dupa ce a mancat o portie de salata, a zis ca mergea mai bine cu castraveti verzi...




na, ca sa vezi...si eu m-am conformat, cum altfel! daca a zis, a zis!!!:-))))))



2 comentarii :

  1. salata!preferata mea!ai un premiu la mine...te rog sa-l primesti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim, Geta! Noi suntem doua, asa ca impartim orice premiu frateste.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.