Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 4 august 2010

Dovlecei umpluti cu piept de curcan

Made by Liana





Toata lumea a facut dovlecei umpluti...n-am putut sa ma las mai prejos ;-)
Reteta am gasit-o in rev. Libertatea Retete, dar am modificat-o mult...era cu piept de pui, fara ardei, fara morcov si cu ceapa simpla-eu am folosit verde.
Mai jos am scris exact ce ingrediente am folosit.

Portii: 4
Preparare: 1h

Ingrediente:

2 dovlecei mari sau 4 mici
300g piept de curcan,
2 cepe verzi,
un morcov mic,
1 ardei gras,
2 rosii,
2 linguri de patrunjel tocat/marar,
1-2 linguri de Maggi secretul gustului,
ulei de masline.



Mod de preparare:

1.Dovleceii se spala bine si li se taie ambele capete. Se despica pe din doua si se scobesc cu lingura, astfel incat sa ramana destula pulpa pe coaja (de aceea trebuie sa fie dovlecei mari). Ei, asta e, am avut doar mici...

2. Pieptul de curcan se toaca la masina, cu sita cea mare.
Cantitatea de carne fiind mica, l-am pus pe ajutorul de bucatar, sa-l taie marunt si-am scapat...ufff
Uleiul se incinge si se arunca in tigaia wok pulpa de dovlecel, carnea, ardeiul si morcovul taiat marunt.






Se perpeleste timp de 2 minute, apoi se adauga rosiile decojite, tocate mare...mie-mi place marunt ;-)



Se mai tine pe foc un minut, se asezoneaza si se adauga patrunjel tocat-sau marar, dupa preferinta.

3. Se umplu dovleceii asezati in tava de yena, se stropesc cu ulei de masline din belsug si se dau la cuptor la 150 de grade.



Se servesc calduti, cu iaurturi reci sarate sau cu smantana.



Noi i-am servit cu cartofi fierti si castraveti murati, da'ce importanta are? Fiecare cu ce-i place ;-)
Pofta mare!

11 comentarii :

  1. Apetisant! Desi tocmai mi-am mancat pranzul, mi-ai facut asa o pofta!

    RăspundețiȘtergere
  2. mmmm me gusto y es una receta rica y sana
    besos y gracias

    RăspundețiȘtergere
  3. va ador blogul,imi plac toate retetele voastre,sunt bine expliCATE si ilustrate,iar dovleceii astia imi lasa apa'n gura!

    RăspundețiȘtergere
  4. Fara curcan, ca doar ti-am spus ca e post, si ramanem prieteni =))

    RăspundețiȘtergere
  5. Liana10,imi place curcan,ca e falos,dar si bun la gust,vreau si eu...Pozdrav.

    RăspundețiȘtergere
  6. Tare mult imi pac aceste retete cu dovlecei........iar ai tai arata minunat si cred ca sunt o grozavie........mmm, le simt gustul........deliciosi.
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Kadia- pai, atunci, te servesc, nu? ;-)

    @Angelica-gracias a ti, besos!

    @Goldie- si tu ne esti draga, asa ca te invit la o portie ;-)

    @Robert, frate, pt. tine scot carnea din dovlecei, e bineee?

    @Surac- chiar ca-i falos curcanul si daca zici ca-ti place la fel de mult cum imi place si mie, te invit la masa ;-)

    @Maria- si mie imi plac tare mult dovleceii, chiar sunt deliciosi.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. J'ai déjà farci des courgettes à la viande hachée mais pas à la dinde ou au poulet.
    L'idée me plait beaucoup.
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Federica-grazie!

    @Nadji- j'aime beaucoup la viande de dinde, il faut l'essayer ;-)A bientot

    RăspundețiȘtergere
  10. faina reteta si ingredientele din Banat arata deliciossssssss aici nu gasesc dovlecei doar zuchini,anul asta inca nu am facut umpluti dar le vine acusi randul,te tzuc.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.