Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 27 ianuarie 2010

Salata de telina

MADE BY LIANA




Am invatat sa fac aceasta salata de telina de la fosta mea contabila, hat, demult tare, in primul meu an de casnicie, adica prin 1996...
Si, de-atunci o fac mereu, nu ne-am plictisit deloc de ea, pt. ca e atat de buna si de parfumata si-ti da o asa pofta de...pai, deh, doar e afrodisiaca, nu-i asa?
N-am decat poza finala, ca doar asa faceam intr-un timp, adica la inceputuri cand m-a prins febra de a-mi poza mancarea. Nu'sh ce mi-a venit...

Ingrediente:

* o telina mijlocie
* 250 gr telemea de vaca
* o jumatate de ceapa
* o jumatate de lamaie
* maioneza


Pregătire:
Se spala si se curata telina. Se trece prin razatoarea mica si se amesteca din cand in cand cu cate o lg de maioneza, ca sa nu se oxideze.
Dupa ce am razuit toata telina, trecem prin aceeasi operatiune si telemeaua de vaca, apoi jumatatea de ceapa.
Daca branza nu e f.sarata, mai adaugam sare, dar de obicei eu nu adaug niciodata pt ca nu e necesar.
Compozitia o punem pe un platou si modelam un romb. Taiem felii lamaia si le aranjam cu inspiratie pe salata.




Pofta bunaaa!

Nota:
O salata f.buna pt femei, daca o mananca barbatii!- ca sa parafrazez o vorba inteleapta ;-)

Un comentariu :

  1. Draga sora, banuiesc ca telemeaua se poate inlocui si cu branza Philadelphia ? mi-ai zgandurit imaginatia :)) eu as pune si ceva ardei gras marinat in ea !

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.