Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

joi, 28 ianuarie 2010

Peste fals sau salata de peste









Am gasit reteta asta cand haladuiam pe bloguri culinare...unul a fost al unei romance stabilite in Italia, cealalta...nu mai stiu, din pacate...daca le voi regasi, promit sa postez link...
In orice caz mi-a placut mult de tot, plus ca am castigat premiul III cu ea, pe siteul ardei-iute.ro...a fost o surpriza foarte placuta, deoarece a fost primul meu premiu culinar pe un site specializat!

Ingrediente:

500g de cartofi,
2 conserve de ton in ulei( aprox.250 g),
4-6 fileuri de ansoa,
1 catel de usturoi,
150g maioneza,
2 castraveti murati,
2 lg de capere,
o maslina,
sare si piper.

Pregătire:

Se fierb cartofii in apa cu sare, apoi se paseaza, lasandu-se la racit.
Se scurge tonul de ulei



si se adauga peste cartofi.
Capere nu am gasit, asa ca am cumparat o conserva de file de ansoa cu capere de la Auchan, super ieftina 2,5 lei, de 75g.

Am taiat marunt fileurile de ansoa, f.f.f. sarate si am adaugat caperele(seamana cu boabele de mazare, doar ca au forma conica, nu rotunda).
Se amesteca si acestea, impreuna cu maioneza,



usturoiul tocat marunt si se asezoneaza cu sare si piper.
Compozitia se pune pe un platou si se modeleaza cu mainile si cu o lingura de lemn, forma unui peste.
Se decoreaza cu maioneza si cu felii de castraveti.



Se taie castravetii murati felii, iar acestea pe jumatate. Se formeaza solzii, ochii si gura din castraveti.

O reteta de mare efect, foarte simpla si gustoasa!

Cu aceasta reteta



am castigat in februarie 2009 premiul III pe ardei-iute.ro, constad intr-un cutit electric, 4 rasnite Kotanyi si obiecte promotionale Kotanyi.




Dupa vreo 6 luni(oct.2009), am refacut-o alaturi de sarpele din castravete si salata de vinete.



Si in aprilie 2011 cand am refacut-o in varianta simpla, doar cu cartofi, o conserva de ton, castraveti si maioneza, pentru un concurs organizat pe facebook de SunFood, si am folosit o conserva de ton maruntit Sunfood, ceea ce mi-a adus marele premiu, un cos cu produse Sunfood si un serviciu de portelan cu maci pentru o persoana.



2 comentarii :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.