Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 15 decembrie 2010

Crumble rapid cu mere si pere

Made by Liana







Un desert rapid pentru Tudor...si pentru mine ;-) si pentru toti cei carora le plac deserturile aromate cu fructe!

Ingrediente:

2 mere,
2 pere,
150g unt,
1 plic zahar vanilat,
2 linguri de zahar brun,
20 biscuiti Spekulatius.


Mod de preparare

Merele si perele se spala, se curata si se taie cubulete. Apoi se calesc in 50g unt, zaharul vanilat si zaharul brun. Eu nu am avut zahar brun, dar am rasnit zahar cadel cu scortisoara din rasnita Kotanyi.

Aici in poza sunt doar perele, dar m-am razgandit si am pus si doua mere pe urma...




Turnam compozitia in forme-cu aceasta ocazie mi-am inaugurat cele doua forme stelute de portelan achizitionate in primavara -din Selgros.




iar deasupra presaram biscuitii.

Am copt la 180 de grade, aprox. 15 minute.

Se servesc reci, dar si mai bune sunt a doua zi.




Steluta mica i-a revenit lui Tudor, pe cea mare am impartit-o...




Biscuitii Spekulatius/Spekuloos sunt de origine belgiana, dar eu i-am achizitionat dintr-un magazin din Timisoara, aprovizionat din Austria. Biscuitii sunt foarte aromati si condimentati, contin: scortisoara, cuisoare, ghimbir s.a.(600g-6 lei).

Sursa: aici

21 de comentarii :

  1. Super ideea,un desert pe cat de rapid pe atat de bun,,,,vin si eu,,,,

    RăspundețiȘtergere
  2. A mai ramas si pentru mine !
    Super , un desert delicios si sanatos!
    Imi place varianta asta cu biscuiti (in loc de aluat tarta) ...rapida si buna.
    Tare dragute castronasele in forma de stea.
    o seara buna ...ciao!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Nicoleta- a mai ramas si pentru tine o gura ;-)puuup

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunata reteta, pe cat de simpla pe atat de spectaculoasa!

    O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Biscuiti Speculoos se gasesc si in Kaufland.
    Faina reteta :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bine arata!Vreau steluta cu totul.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  7. "Speculos" are divine. This crumble is special and even in a perfect Christmas atmosphere in the pan star. Bye, have a good day

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca ti-a placut Liana.Arata minunat!

    RăspundețiȘtergere
  9. arata minunat!:)..si unde ziceai ca e magazinul ala?:P

    RăspundețiȘtergere
  10. stafeta prieteniei va asteapta s-o preluati de la mine de pe blog !

    RăspundețiȘtergere
  11. @Violette- trebuie sa o incerci, o sa-ti placa ;-)

    @Medi-buun ;-)

    @BDC- sunt oribili aia din Kaufland, nu se compara cu astia austrieci...si nici nu-s condimentati, sunt un alt sortiment, cu unt-cel putin asta am gasit eu...

    @Beatrice- o steluta pt.tine ;-)

    @Federica-you are right: speculos it's divine ;-))

    @Lilly- merci pt.idee, puuup!

    @dya- merci, in Euro, in Calea Lipovei, la cei care aduc marfa din Austria si Germania ;-)

    @pansy- fug sa prind stafetaaaa...

    RăspundețiȘtergere
  12. Minunat, un desert usor, rapid si foarte bun. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cei mai buni sunt cei artizanali belgieni pe care nu-i gasim pe la noi.
    Mie nici cei austrieci nu mi se par grozavi. E chestie de gusturi.
    Pentru cei care nu locuiesc in orase ca si Bucuresti, Cluj, Timisoara, cred ca e de spus si unde se gasesc. De asta am mentionat Kaufland. Nu toata lumea are Carrefour, Cora sau magazine "pretioase".
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  14. multumesc:), o sa dau o tura pe acolo;)

    RăspundețiȘtergere
  15. @Sara-daa, foarte bun si aromat! pup

    @BDC- mie-mi plac astia austrieci...cat despre Cora si Carrefour -nici in Timisoara nu sunt...nici macar Plus...ce paradox, nu-i asa?

    @Dya- cu placere ;-)

    RăspundețiȘtergere
  16. j'adore les crumble et je trouve le tien bien délicieux
    j'aime beaucoup la forme du ramequin
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  17. @Fimere-oui, je sais ca. merci beaucoup

    RăspundețiȘtergere
  18. Am sa o fac draga surioara, e minunata cred ca Olguta va aprecia :-* :-* :-* multumesc pentru reteta >:d< !

    RăspundețiȘtergere
  19. @Anastasia-daca i-a placut lui Tudor, sigur ii va placea si lui Olguta! pupici multi :* :*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.