Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 27 iulie 2013

Lasagnetta de ananas cu menta






 Un desert racoros pentru o seara fierbinte, de vara ;-)

Din cartea Dulciuri, din colectia Delicii in bucatarie, ed.Adevarul, 20011, am transformat o Lasagnetta de kiwi cu ricotta, intr-una de ananas cu menta, special pentru concursul "Gatesc sanatos cu Sun Food".

Apreciez conservele lor deoarece ingredientele sunt 100% naturale, fara conservanti, gust, culoare, aroma etc. Le-am folosit inca de cand au aparut pe piata si continui sa le folosesc. Daca sunteti bloggeri culinari si vreti sa participati si voi la concurs, participati pana in 31 iulie, inclusiv, dar mai bine cititi regulamentul intai.



Produsele Sun Food se gasesc atat in reteaua de magazine Cora, Auchan, Selgros, Metro cat si pe www.sunfood.ro sectiunea shop online! 


Ingrediente:

Pentru lasagnetta:

4 rondele de ananas,
250g ricotta sau branza proaspata de vaci,
3 linguri orez glasat cu ciocolata,
2 linguri zahar,
1 plic zahar vanilat,
1 lamaie,
5 frunze de menta.

Pentru decor:
orez glasat cu ciocolata,
lamaie.

Mod de preparare:

Freaca intr-un castron ricotta-eu am folosit branza slaba de vaca, ca asta aveam-cu zaharul, zaharul vanilat pana se topeste zaharul.



Adauga orezul glasat in ciocolata si menta taiata marunt.. Am avut ciocolata cu orez expandat, am pus o tableta.


Incorporeaza coaja rasa de lamaie-eu am pus o lingurita de coaja de lamaie cu zahar din borcanul meu din frigider ;-)


Compozitia se pune la rece.


Scurge rondelele de ananas de suc, pune-le pe hartie absorbanta.



Pe un platou, aseaza o rondea de ananas, apoi pune jumatate din crema de branza,



acopera cu alta rondea de ananas si niveleaza frumos crema de jur-imprejurul ananasului.

Decoreaza cu coaja de lamaie taiata julien si cu orez cu ciocolata. Eu am rasnit putina ciocolata in plus. Nu strica niciodata :P



5 comentarii :

  1. Iar ai facut tu bunatati din astea ca sta matu-n coada!
    Cum sa nu fie coada aici la tine ?
    Uite eu vin cu cate un glob cu inghetata de vanilie, bine ????
    Minunat arata !
    Duminica faina sa ai, te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  2. astept reteta asta de cand am vazut poza pe facebook!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce idee super delicioasa! Bafta la concurs! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Un desert tare bun! Succes la concurs!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.