Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 22 iulie 2012

Plimbare ca-n Venetia, cu vaporasul pe Bega ;-)

Made by Liana




Ce poti sa faci intr-un oras parasit si toropit de caldura, cum numai la campie poate fi, intr-un sfarsit de saptamana ce se anunta la fel de plictisor ca celalalt?
Rasfoiam, cautam, intrebam pana cand ochii mi-au cazut pe un anunt care m-a scos din toropeala: "Simte-te ca la Venetia! Plimbare cu vaporul pe Bega" Perfect, mi-am zis. Sa navigam, asadar.
Am sunat la numarul de telefon dat ca sa ne programam "evadarea".
Vocea domnului capitan Doru Cret a sunat atat de hotarata si puternica, incat mi-am zis: "Suntem pe maini bune" ;-)
Am raspandit vestea si pe facebook, deoarece vaporasul pleca doar cu zece persoane sau macar minim opt.
Mi-am gasit prieteni dornici si ei de o evadare din apartamentele prea innabusitoare de bloc si ne-am intalnit plin de entuziasm si voie buna, la pontonul de langa restaurantul D'arc, din spatele Catedralei Mitropolitane.
Hidratati, cu crema solara dati, cu ochelarii de soare, cu palariile pe cap, ne-am imbarcat si-am plecat!!


Traseu: catedrala - prezentarea istoricului podurilor - Parcul Copiilor - Zona Universitatii - uzina de apa. Pe intreg traseul a fost prezentat istoricul cladirilor de pe malul Begai, de asemenea traseul se poate modifica in functie de dorinta clientilor. De asemenea, muzica simfonica a rasunat cu putere pentru o relaxare completa.



A trecut timpul atat de repede incat nu ne-am dat seama cand au zburat doua ore, si nu una, asa cum era in plan. Domnul capitan Doru a fost generos, sociabil si plin de bun simt, incat a fost placerea lui sa ne mai plimbe si sa ne mai povesteasca despre una, despre alta.

Ba, chiar a lasat carma si pe mana capitanului meu ;-)



I-am promis ca o sa mai mergem cu el in vara asta, ca-i destul de lunga si se anunta la fel de caniculara ca si pana acum.
Pentru cei interesati, o ora cu barca pe Bega, costa 25 ron, daca spuneti ca veniti din partea mea si ca stiti de la mine, deoarece pretul intreg e de 50 ron. Barca pleaca zilnic de la pontonul din fata restaurantului Flora sau vis-a-vis de la restaurantul D'arc, dar trebuie sa va faceti rezervare la numarul de telefon: 0727431579. Va va raspunde domnul capitan Doru in persoana. Nu trebuie sa uitati ca barca va pleca doar cu zece persoane, minim opt, in niciun caz cu doua... Asadar, vorbiti cu prietenii vostri, cu vecinii, cu toate cunostintele si mergeti impreuna cu copiii.

Se vor distra de minune, credeti-ma! Lui Tudor i-a placut foarte mult si ma innebuneste zilnic sa-l duc cu vaporasul pe Bega ;-))
A avut de-a face cu o sirena

de care a fost responsabil si in care a suflat cu puterea unui uragan de-a speriat toti pescarii de pe mal, deci i-a placut ;-)))
Daca copiii au sub 6 ani si pot fi tinuti in brate, atunci nu platiti nimic pentru ei, ca e gratuit, dar daca sunt copiii de peste 7 ani, care ocupa un loc, din pacate biletul costa tot 25 ron, ca si pentru o persoana adulta.
Pentru toti cei care locuiti in Timisoara si nu ati fost cu vaporasul cu Bega, acum trebuie sa va duceti, trebuie sa plutiti-nu in deriva! ;-)))- macar o ora pe Bega pentru o relaxare totala, o sa vedeti. Sau la cerere pentru indragostiti se poate servi si cina pe barca, la fel ca la Paris, dar asta inca este o cerere care se analizeaza.
Ce mai asteptati? Sunati pentru programare acum: 0727431579! Domnul capitan Doru Cret va asteapta ;-)
Navigati acum!!


2 comentarii :

  1. Super interesant articolul, fotografiile foarte frumoase, dar in final...pacat ca nu locuim in Timisoara. Avem si noi vaporas pe Dunare...o sa ma duc in compensare. Pupici la amandoua, Nico.

    RăspundețiȘtergere
  2. Super,sunteti tare faini toti trei,am fost la TM saptamana trecuta,am stat de joi pana sambata,daca stiam,,,,puppp!!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.