Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

joi, 13 mai 2010

Milkshake de banane si capsuni

MADE BY LIANA





Reteta e aceeasi ca de la Milkshake-ul de banane... dar se scoate mierea si nuca ... in plus, se adauga capsuni...pe care le-am zdrobit mai intai si le-am pus la scurs.

Din sucul obtinut, am pus o parte intr-o farfurioara, am adaugat zahar, apoi am trecut gura paharelor prin aceasta compozitie.



Iar ca sa le introduc pe pai, am scobit capsuna la capete cu varful unui cutit ascutit, astfel incat am trecut usor paiul prin ea.

Am pus si cate o feliuta de banana pe gura paharului...



s-au baut rapid, cat ai zice: milkshake! ;-)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.