Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 25 aprilie 2010

Pulpa de ied cu mujdei

Made by Liana





Tot iezisor am avut si de acest Paste si uite cand postez reteta, ca era sa ma prinda 1 mai...hi,hi,hi. Ce sa-i faci probleme, treaba si lipsa de timp...
Da' o scriu acuma repede si ma scap.

Ingrediente:

2 pulpe de ied,
o ceapa,
o capatana de usturoi,
o lamaie,
condimente pt. oaie,
vin rosu,
otet din vin rosu.

Pt. mujdei:

10 catei de usturoi,
smantana,
apa,
boia dulce,
sare,
piper.

Mod de preparare:

Carnea se spala, se curata, se taie pielitele si grasimea.

Am impanat-o cu niste catei de usturoi si cu cateva feliute de ceapa.

Se face un bait din: 2 lg de otet de vin rosu, doua linguri de condimente de oaie, zeama de la o lamaie- cu care se unge carnea stearsa si uscata cu prosoape de bucatarie.

Se lasa peste noapte la frigider.
Am impachetat bine de tot tava cu pulpitele de iedut, in folie alimentara, ca sa nu "parfumeze" frigiderul...

A doua zi dis-de-dimineata am bagat tava la cuptor, dupa ce am mai rasfirat o ceapa solzisori si am aruncat cativa catelusi de usturoi in tava.




Am lasat vreo 20 de minute, dupa care am stropit friptura cu vin roze, ca vinul rosu s-a baut demult...;-) Cred ca dupa alte 10 min. a fost gata...mie mi s-a parut ca le-am tinut mai mult la cuptor, da' nu's sigura ca uite imbatranesc si mai uit...

Mujdeiul de usturoi....am curatat si spalat catelusii, i-am dat prin presa de usturoi, i-am pus intr-un bol, am adaugat vreo 2-3 linguri de smantana, o jumatate de lingurita de boia dulce, putina sare, putin piper alb, si putina verdeata uscata(patrunjel si telina). Am mai adaugat putina apa si gata!

Asa...si pana sa pozez pulpitele aromate...a disparut una...l-am intrebat pe ajutorul de bucatar daca nu stie unde e si mi-a zis ca "pe aia n-am vazut-o"!!!;-)))



bine ca am mai avut ce poza, ha, ha, ha...




Am servit cu un bot de mamaliga si cu mujdei din belsug.





A fost mai naspa cand am baut apa minerala, ca ne-a piscat limba ca naiba :-(((((

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.