Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 5 februarie 2014

Fara insecte la birou



Aveam insecte la birou. Gongi. Mari, negre si mici, rosii, de bucatarie.
Pentru ca biroul era de fapt un apartament de trei camere, care se afla  la parterul unui bloc turn dintr-un cartier central. O camera de fapt, fusese bucataria, dar a fost transformata, ca doar la ce-ti trebuie o bucatarie cand faci acte toata ziua, nu-i asa?

Si cum eu ajungeam prima la birou, automat cand aprindeam becurile, vedeam gandaci in alerta cum dispareau prin diverse cotloane.
Daca prindeam pe vreunul sub cizma, il striveam. Si-l lasam acolo.

Astfel se face ca atunci cand ajungea si doamna directoare, dupa vreo doua ore dupa 8, vedea bietele insecte stalcite.
Si urla! Si le matura, ca eu ziceam ca-mi vine sa vomit, si nu pot.

-Sunati la o firma de deratizare-ii spuneam eu, pentru ca sunt plin de gongi dimineata cand ajung.
-Ia bani si cumpara un spray de gandaci, ca doar n-o sa le dau milioane alora de la deratizare pentru doua gongi-imi spunea ea, ridicand din umeri si tinandu-si blana sa nu cada, cu ambele maini.
Dadeam cu spray in van.
Subsolul blocului avea nevoie de o deratizare. Urgenta!!!
Plus ca mai rabufnea si wc-ul si ne scaldam in c...t cel putin o data pe saptamana.
De aceea erau si gongi.
Tot blocul avea nevoie de o dezinsectie!!

Cautam in Pagini Aurii firme de deratizare, pentru ca pana la urma, dupa ce cateva dimineti la rand am lasat gongi stalcite peste tot, inclusiv pe biroul doamnei directoare-deh, doar era o invazie, pentru Dumnezeu!!-a hotarat ca sprayurile nu fac fata si ca e bine totusi sa chemam o echipa de  la deratizare si sa mearga si-n subsol si-n fiecare apartament din bloc.

Pentru asta am facut afise si le-am lipit pe usile de la intrarea in bloc si le-am pus si la avizier ca sa afle toti locatarii de actiunea noastra si sa permite firmei de deratizare intrarea in apartament.

Deci, cautam.
Si intra o vecina. Furibunda. Cu chef de scandal. Ca sa sunam la politie ca langa apartamentul ei, de la etajul 9, stau de fapt niste...prostituate! Si ca ea nu suporta!!E un dute-vino si plin de barbati dubiosi s.a.m.d.  Si ca trebuie facuta rapid si o dezinfectie!!!

Dar ce legatura avem noi cu locatarii si cu cine inchiriaza aceste apartamente si mai ales, cine locuieste in ele?? Sa-l caute pe proprietar, apoi sa ia legatura cu Politia, am sfatuit-o eu.

Pana la urma, ca s-o linistesc, i-am tras cateva acte la xerox, pe gratis. Si a plecat.

A doua zi a venit si firma de deratizare, a stropit peste tot si am inchis cu doua ore mai devreme, ca asa ne-au cerut expertii.
Doamna directoare a ramas in fata blocului pentru ca si-a stabilit o intalnire cu cineva.

A doua zi dimineata cand am venit la birou, zeci de gongi cu picioarele in sus o asteptau pe doamna directoare sa le ia pe faras si sa le arunce in wc.

Pana la o noua rabufnire...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.