Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

miercuri, 29 mai 2013

La Bunica pe terasa, cu muzica live si-o aniversare frumoasa

S-a deschis terasa de la Restaurantul Casa Bunicii 2 din Timisoara!

Vremea-i buna, terasa e spatioasa si chiar daca ploua, sunt umbrele mari de gradina care nu permit ploii sa-i ude oaspetii ;-)

Iar Bunica e foarte generoasa, deoarece fiecarui "musafir" care-si sarbatoreste ziua de nastere, la ea acasa, ii daruieste un voucher de 100 de ron!!

Asadar, am profitat de acest cadou si intr-o zi cu soare ne-am facut un hatar si ne-am zis cum altfel sa ne petrecem dupa-masa aceea mai frumos, daca nu impreuna cu prietenii nostri si sa-l sarbatorim pe sotul meu, ca doar a fost ziua lui de nastere.
L-am luat prin surprindere, pentru ca trecuse ziua lui, si am ales o zi de joi, atunci cand e muzica life pe terasa Bunicii. Si prietenii nostri au venit la invitatia mea, tocmai ca sa-l surprindem cat mai placut pe sotul meu. Si a fost surprins, intr-adevar, nu se astepta sa-i gaseasca acolo pe prietenii nostri!

Dupa ce am schimbat cateva impresii despre intima si eleganta terasa, despre amplasamentul ei departe de strada si de zgomotul masinilor, in spatele Hotelului Iosifin Residence



cu intrare prin demisolul restaurantului si cu o oaza de verdeata amplasata strategic in mijlocul curtii interioare, de fapt,



am rasfoit si meniul, ca doar eram acolo nu doar sa-l sarbatorim pe sotul meu, ci si sa savuram gustoasele preparate ale bunicii.

Am ales pentru inceput, toti, cate o portie de Scoverzi cu carne si  sos brun, adica doua clatite umplute cu carne tocata de vita, stropite din belsug cu sos brun si cu un capac de mozarella, date la cuptor cateva minute pana capata o crusta aurie.



Mmm, au fost delicioase!!



Apoi, la felul principal am zis ca mi-ar place Muschiuletul de porc cu telina...si ce mi-a mai placut!!! Trebuie sa fur reteta bucatarului Chef Ernest Hajdo neaparat!! Bestiala a fost, mi-a placut maxim!!


Sotul meu s-a rasfatat cu Muschi de vita cu pasta din trufe, fulgi de migdale si prosciutto, alaturi de cartofi noi cu rozmarin


 Si cum sa nu fii fericit si relaxat alaturi de cei dragi, cand te incanta suava voce de cristal a Laviniei Raducanu, huh?


Impreuna cu sotul sau, Gabi Muzicas,  formeaza Duo Muzicas, un cuplu cunoscut in lumea muzicala care abordeaza diverse genuri muzicale, de la cea pop a anilor 60-70, la tangouri si la muzica autentica tiganeasca, ea fiind solista si tarafului Rromak.
La vârsta mea nu mai discutăm de talent. Discuţi despre talent până la o anumită vârstă, după care trebuie să începi să munceşti, să desăvârşeşti acest talent. După aceea, proporţiile se inversează, trebuie să fie 99 la sută muncă, doar 1 la sută talent”, a spus Lavinia.

Citeste mai mult: adevarul.ro/locale/timisoara/portret-lavinia-raducanu-ambasadoarea-culturii--romanesti-1_50ad0ca27c42d5a6638df04d/index.html
La vârsta mea nu mai discutăm de talent. Discuţi despre talent până la o anumită vârstă, după care trebuie să începi să munceşti, să desăvârşeşti acest talent. După aceea, proporţiile se inversează, trebuie să fie 99 la sută muncă, doar 1 la sută talent”, a spus Lavinia.

Citeste mai mult: adevarul.ro/locale/timisoara/portret-lavinia-raducanu-ambasadoarea-culturii--romanesti-1_50ad0ca27c42d5a6638df04d/index.html
La vârsta mea nu mai discutăm de talent. Discuţi despre talent până la o anumită vârstă, după care trebuie să începi să munceşti, să desăvârşeşti acest talent. După aceea, proporţiile se inversează, trebuie să fie 99 la sută muncă, doar 1 la sută talent”, a spus Lavinia.

Citeste mai mult: adevarul.ro/locale/timisoara/portret-lavinia-raducanu-ambasadoarea-culturii--romanesti-1_50ad0ca27c42d5a6638df04d/index.html
Lavinia e o fire sensibila de artist care transmite sentimente, stari, care te atinge cu vocea ei cristalina si te face sa traiesti cantecul...si sa uiti de tine...sau sa devii brusc melancolic sau pur si simplu, fericit!



Ne-a fost tare drag sa o ascultam...acum stim ca Duo Muzicas vor canta live la Restaurantul Casa Bunicii 2 in fiecare joi, vineri, sambata si duminica de la 8 la 10 seara.

Macar intruna din aceste zile sa mergeti sa-i ascultati pentru ca sunt extrem de talentati, de profesionisti si veti fi absolut incantati si fericiti ca m-ati urmat sfatul ;-)

Noi i-am ascultat  fericiti si ne-am continuat entuziasmati mica noastra petrecere.

Prietena noastra si-a ales Frigarui de pui ca-n Basarabia, iar Marius, elegantul nostru ospatar, a facut show!! P.S. Ati vazut ospatar mai frumos?  Sa stiti ca e si foarte dedicat, prompt si interesat de nevoile "musafirilor" bunicii.












Platoul final: Frigarui de pui basarabene si cartofi cu rozmarin



Prietenul nostru a hotarat ca doar Ceafa banateana e pe gustul lui, cu legume la gratar, ca atare a si primit


Si un asa ospat se cerea stins cu o bere nefiltrata de la Clinica de bere


Noi, doamnele, am baut sampanie ;-)

Desertul ne-a fost  permis sa-l aducem de acasa, fiind vorba despre un eveniment special, asadar  Tortul de cafea cu krantz de alune, in care cine putea sa sufle, daca nu soarele nostru, Tudor :D


Nu, nu am avut foc de artificii si nici confetti, dar ne-am simtit extrem de bine si am fost foarte multumiti ca ne-am putut petrece o zi obisnuita de joi in compania prietenilor nostri, am fost fericiti ca i-am facut o surpriza placuta sotului meu, dar cel mai incantat a fost Tudor care a strabatut toata curtea interioara de zeci de ori, plus holurile restaurantului de la subsol :P Nu a avut stare, pur si simplu! Nu stiu daca a reusit sa stea 5 minute cu noi, la masa, cat sa ia o imbucatura de mancare...dar, asa-s copiii, ei trebuie sa exploreze locurile noi prin toate ungherele ;-)))

 El a fost si privilegiat, ca sa zic asa, ca s-a distrat si in camera de joaca din restaurant cu animatorul Alex, care i-a facut baloane sub diferite forme si s-au distrat de minune.

Si uite asa o zi obisnuita s-a transformat intr-o zi nemaipomenita!
Totul a fost fantastic!

Saru-mana, bunica pentru masa, sa stii ca negresit vom mai veni la dumneata, pe terasa!



Un comentariu :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.