Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 3 septembrie 2013

Toamna aduce schimbari in meniul Restaurantului Casa Bunicii 2




Fiecare anotimp aduce schimbari in meniul restaurantelor Casa Bunicii 1 si 2 din Timisoara. Daca in luna iulie v-am povestit despre felurile noi din meniul restaurantului Casa Bunicii 1, din str.Virgil Onitiu nr.3, Zona Balcescu, acum e timpul sa va prezint bunatatile nou introduse in meniul de la Casa Bunicii 2, din Pta Mocioni nr.8, fosta Sinaia.

Terasele sunt pe punctul de a se inchide, o data ce ploaia a pus stapanire pe oras.
Nu-i nimic, in restaurantul Casa Bunicii 2, aflat la demisolul Hotelului Josefin Residence e cald si bine, muzica in surdina, cafeaua foarte buna si calda si Pepsi rece.


Consultam noul Meniu, in format atragator si accesibil




 La Gustari calde, nou intrat in meniu este Ficat de gasca la tigaie cu sos gorgonzola



Atat de fraged ficatul si de gustos, condimentat si tras la tigaie, alaturi de rondele de rosii la gratar, de triunghiurile de paine prajita parfumata cu putin usturoi, si sosul gorgonzola cu nuci prajite, incat nu poti si nici nu vrei sa-l imparti cu nimeni!! Sotul meu a pe deplin incantat!

Gustarea mea calda, o alta bunatate nou introdusa in meniu,  a fost Cartofi timisoreni umpluti cu branza si inveliti in bacon, dati la cuptor, serviti cu rucola si sos de mustar cu hrean.Foarte gustosi si satiosi, noroc ca i-am impartit cu ala micu' ;-)




Supa crema de telina si mar cu crocant de prosciutto in cosulet de parmezan exista si in vechiul meniu, dar supa aceasta e wow!!! trebuie ca macar o data sa o incercati. Si arata extraordinar, are un gust nemaipomenit, iar prezentarea e de exceptie!



Sincera sa fiu, a fost atat de buna incat m-am saturat pentru ca am mancat-o pana la ultimul strop de ulei de masline ;-)


Felul doi, Muschi de porc marinaresc in sos de capere si anchoa, cu cartofi noi si rozmarin a fost alegerea sotului meu din noul meniu. A avut un gust deosebit, am avut si eu rezervata o bucatica ;-) Nu m-as fi gandit niciodata sa gatesc carne de porc cu peste, dar combinatia aceasta e una foarte reusita! O voi incerca si eu, cu siguranta!


La felul doi eu am ales Somon file cu sos de piper rosu  cu garnitura de orez cu hribi, pentru ca imi place somonul si gustul fin, deloc intepator al piperului rosu. Somonul bine facut pe gratarul incins si fraged in interior, exact asa cum trebuie.




Din pacate, nimeni nu a mai vrut desert, deoarece pur si simplu nu mai era loc pentru el.

Au mai ramas multe feluri noi de incercat cum ar fi Muschiulet de porc umplut cu ciuperci, bacon si usturoi, Dorinta lui Aladin, File dorada cu broccoli, Piept de rata in sos de mere in locul vechiului Piept de rata cu ananas si multe, multe altele.

Restaurantul Casa Bunicii 2 are loc special amenajat pentru copii, unde soarele meu, Tudor, a fost fericit.


E bine sa va faceti din timp o rezervare la telefon: 0356/100870, deoarece restaurantul gazduieste aniversari, botezuri si alte evenimente pentru grupuri de la 30 la 110 persoane.

 Si sa nu uitati de voucherul de 100 ron oferit celui care isi serbeaza ziua de nastere la restaurantul Casa Bunicii 2. Completati-l dupa ce dati Like paginii restaurantului pe facebook;-)

Programul restaurantului este de la 12 p.m. pana la 12 a.m.

Ii multumim frumos bunicii pentru masa, ca a fost deosebita!! Si bucatarului sef  Hajdo Ernest pentru imaginatie, creativitate si gustul adevarat al bucatelor ;-)

2 comentarii :

  1. Asa este, fara indoiala, foarte fain, insa la niste preturi de te indoaie si te seaca la buzunar, asa ca ...pass.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Meniul zilei nu te va seca la buzunar, costa 19,99lei si ai trei feluri de mancare, plus apa din partea casei, de luni pana vineri, intre orele 12-15.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.