Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

joi, 19 decembrie 2013

Inele de calamar pane cu piure de cartofi si brocoli si sos de marar








O multime de treburi si probleme se ivesc in fiecare zi, parca si ma abitir acum, in pragul sarbatorilor de iarna, iar eu aveam de pregatit cina.
Cartofi si brocoli, plus o punga cu inele de calamar pane de la Ocean Fish, nou aparuta pe piata, asta-i cam tot ce aveam.
Am facut rapid si un sos de marar si am avut o cina foarte gustoasa, usoara si sanatoasa.



Ingrediente:
o punga de inele de calamar pane de Ocean Fish(500g),
500g cartofi albi,
500g brocolli,
condimente pentru varza,
sare si piper.

Pentru sosul de marar:
1 lingura unt,
2 linguri de faina,
1 cana de lapte cald,
2-3 linguri de smantana,
o legatura de marar,
sare si piper alb.

Mod de preparare:

Piureul: am curatat cartofii, i-am spalat si i-am taiat bucati marunte. I-am pus la fiert in apa cu sare.
Am trecut brocolli pe sub un jet de apa rece si i-am taiat buchetele.
Cand cartofii au fost aproape gata, dupa aproximativ 20 de minute, am pus si buchetelele de brocolli si i-am lasat 8 minute.
Cand au fost gata, am oprit focul, am aruncat apa de pe ei si i-am condimentat cu sare si piper, plus condimente pentru varza.
Am folosit mixerul vertical pentru a obtine un piure fin.





Am pus si cateva bucatele de unt si am asezonat cu condimente pentru mancarurile cu varza-foarte bun si potrivit!




 Am pus in centrul unei farfurii un inel de inox si l-am umplut cu piure.


Inelele de calamar pane a la Romana de la Ocean Fish este un produs nou, abia lansat pe piata!! Ma bucur sa fiu printre primii care-l incearca ;-)



Inelele se pot frige in ulei sau se pot coace la cuptor. Am respectat instructiunile de pe ambalaj si am asezat inelele intr-o tava tapetata cu hartie de copt



si le-am lasat exact 8 minute la 200 de grade C.
Apoi am scos tava si am lasat-o deoparte.

Sosul de marar: am pus untul la topit, am adaugat faina, am amestecat rapid si am turnat laptele cald. Am continuat sa amestec pana cand sosul s-a ingrosat. Am pus smantana si mararul, apoi am tras de pe foc.

Pe farfuria  cu piureul de cartofi si brocolli, cu ajutorul  pensulei de bucatarie am trasat dare cu sosul de marar, apoi de jur imprejurul piureului am asezat inele de calamar pane.
Am ornat cu o jumatate de felie de lamaie.

Bun de tot, foarte gustos, fiecare si-a pus o extraportie de sos de marar, a mers de minune cu inelele de calamar.




2 comentarii :

  1. super arata si foarte gustos,o zi puna

    RăspundețiȘtergere
  2. O bunatate ..sta perfect cu garnitura care ai facut..imi place ! Ador inelele de calamar :-P
    weekend placut ..ciao!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.