Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

marți, 10 decembrie 2013

Banana bread







Banana Bread, adica Paine cu banane sau, pe romaneste, Chec cu banane, ciocolata si nuci ;-)))
Bun de tot!!! Atat de bun, incat l-am facut de vreo cinci ori. Vreo trei l-am impartit cu prietenii mei ;-)
Mi-am scris reteta in caietul meu, dar zau ca nu stiu de unde si cum, nu-mi amintesc. Oricum, multumesc!

Ingrediente:
3 banane,
250g zahar pudra,
1 plic zahar vanilat Coseli,
150g unt,
2 oua,
450g faina,
1 plic praf de copt Coseli,
50g nuca macinata,
50g ciocolata neagra.

Pentru decor:
caramel,
nuci.


Mod de preparare:

Se mixeaza untul moale cu zaharul pudra.



Se adauga ouale pe rand,

apoi bananele pisate cu furculita.


Cu cat sunt mai coapte, cu atat mai bine ;-)
Cerneti faina impreuna cu praful de copt.



Maruntiti ciocolata si adaugati-o impreuna cu nucile peste compozitie, amestecand usor de jos in sus.


Turnati aluatul intr-o tava de chec, uns cu grasime si infainat,


si coaceti-l timp de o ora la temperatura medie. L-am lasat la 160, dar si la 170 de grade C.

Sa iasa din tava si alta, nu!









La final, l-am stropit cu sos caramel si am presarat bucati de nuca.




10 comentarii :

  1. E asa de delicios,lam servit la micul dejun cu cafea:) reteta e foarte rapida si ingredientele acesibile, cu siguranta il voi pregati de multe ori si eu, multumim frumos pt chec <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare mult ca v-a placut, cu mare drag l-am facut, Ramona! Si eu tot dimineata, la cafea, l-am servit, numai ca eu l-am imbunatatit pe-al meu, ca deh, am avut timp ;-)

      Ștergere
  2. wow ce bunatate!! caramelul ala care curge asa ''ma enerveaza'', mai are si nuci :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce combinatie delicioasa!Nu refuz o feliuta!
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bun ar fi un codru din bunaciunea asta langa cappuccin-ul meu !:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bun si aromat! Buna idee sa-i pui caramel deasupra!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.