Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 8 decembrie 2012

O zi de poveste la Grill Champion Tour Timisoara

Made by Liana


Ce ninsoare naprasnica a cazut azi peste Timisoara!!Cum imi place mie ;-)
Am crezut ca nu vom mai ajunge la evenimentul programat la ora 13 la Hotelul Reghina Blue de 4*...autobuzele s-au defectat, troleibuzele s-au impotmolit, taxiurile nu raspundeau la comenzi.
Intr-un final, am prins un taxi liber si a durat aproape 40 de minute pana cand am ajuns la hotelul pregatit de sarbatoare



unde ne asteptau campionii grillului Don Marco si Don Caruso.

Amfitrionul serii a fost domnul Radu Popovici, renumit foodblogger foarte apreciat in lumea gastronomica, autor a multor carti culinare, de la care mereu am de invatat,  care ne-a vorbit despre istoria gratarului si a vinului





 pana cand ni s-a facut pofta.Pofta mare!!!

Gratarele erau deja incinse si primele feluri au sosit rapid: Chifetele invelite in bacon si umplute cu branza Bergader de la Delaco


 Chifetelele au fost atat de fragede, iar sosul dulce-iute a completat perfect aceste minuni.

 Aripioarele de pui marinate cu condimente Pig Wing de la Don Marco's BBQ



au fost de asemenea foarte fragede, bine facute, condimentate incat te faceai sa te lingi pe degete.

A urmat Beer Can Turkey (curcan in doza de bere) afumat in grill ceramic Big Green Egg






iar Don Caruso-Camillo Tomanek-WBQA World Champion 2008-



 ne-a explicat ca doza de bere a fost desfacuta si a mai adaugat in bere putin suc de portocale si condimente, astfel ca vaporii eliberati sa parfumeze si sa fragezeasca carnea curcanului.

A urmat si momentul Pieptului de rata afumat pe placa de cedru imbibata in vin rosu de Corcova



care a fost foarte fraged, parfumat si aromat...mmm, iar mi se umple gura cu apa :P


Ce-am mai mancat dar am ratat sa le fotografiez: Ciuperci champignon umplute cu Brie Bergader de la Delaco si Muschiulet de porc invelit in sunca de Serrano-care au fost prea bune, de aceea au disparut prea repede si pofta a fost prea mare ca sa-mi amintesc sa le fotografiez inainte de a le manca :P Imi cer mii de scuze!

Si am avut si desert!!! Apocaliptic!!! Mere umplute coapte cu budinca de vanilie si fulgi de migdale alaturi de doua cupe de inghetata de vanilie si stafide.
Din pacate poza nu a iesit grozava, prea galbena, dar va asigur ca a fost minunat acest desert! As mai servi o portie chiar si acum ...


A nins atat de tare si viscolit, incat campionii au suferit la greu pe tersa restaurantului manevrand gratarele, iar noi asteptam in restaurant cu sufletul la gura, asa cum il asteapta copiii pe Mos Craciun






Am povestit ca niste vechi prieteni cu Don Caruso, care are o linie de condimente foarte apreciate pentru gratar






dar si cu ambii campioni, Don Caruso-stanga si Don Marco-ambii campioni cu greutate, foarte prietenosi, calzi si deschisi






Tudor a promis ca va  gratari si el cand va fi mare si va manca tot ca sa ajunga campion




Alaturi de Radu Popovici si Cristian Borod a.k.a. Bucatar Maniac cu sotia lui, Dia-carora le multumesc mult inca o data pentru sansa de a le fi alaturi in aceasta zi minunata de iarna.



Ei, si peste cine credeti ca am dat in hotel? Nimeni altul decat Floriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin Calinescuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu venit sa se relaxeze un weekend in orasul lui de bastina ;-) Foarte apreciat de Tudor, in special, si de noi,  in rolul lui Tanti Florica, serialul ce ruleaza in fiecare miercuri de la 22h pe Protv.


A fost un Winter Grilling minunat, extraordinar de gustos, de fraged, de aromat si astept cu infrigurare Spring Grilling, Summer Grilling si Fall Grilling! Aleluia!

5 comentarii :

  1. Foarte,foarte frumos ti-ai pertecut ziua!
    Tudor este un dragalas!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Waw....inca de la prima poza stau si inghit aici in sec !!!
    Cu toate privilegiile vremi, cred ca vi-ati incalzit sufletele intilnindu-va cu oameni minunati si degustind bucatele alese.
    Ma bucur ca te-ai intilnit cu acei maestrii in arta culinara, dar ....mi se pare mie sau nu ati fost decat voi doi blogheri culinari ???
    Bravo voua, te tzuc Liana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, a fost o zi minunata! Afara ningea si viscolea, iar noi asteptam cu un pahar de vin in mana, bucatele alese ;-)
      Am fost patru bloggeri culinari:Radu Popovici, Bucatar Maniac, Cosmin Ordean Boc-pe care din pacate nu am reusit sa-l surprind si nici sa fac o poza cu el -si eu ;-)

      Ștergere
  3. it was nice to see you ;)

    camillo

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.