Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 10 decembrie 2012

Addicted to chocolate. Heidi chocolate!

Made by Liana


Am de mica urmatorul vis: sa-mi umplu cada de baie cu ciocolata! Mai exact, cu tablete de ciocolata, fel de fel, alba cu alune, cu lapte si migdale,alba cu migdale, cu fistic, cu alune de padure, cu crema de nougat, cu trufe de ciocolata, cu biscuiti, cu coaja de portocala, cu pere, cu alune caramelizate, cu nuca si miere, cu mar si scortisoara, cu migdale caramelizate, cu de toate, numai sa fie cada plina ochi cu tablete de ciocolata.

Si eu sa mananc toata ziua numai cioclata si bineinteles, stocul nu trebuie sa se termine niciodata! Sa iau si sa apara la loc, cada sa ramana mereu plina.
Asa-i ce vis frumos am?? ;-)))

Iar daca ar fi plina cu ciocolata Heidi, as declara ca sunt in Rai!!!

Acum doi ani, cand a aparut pe piata ciocolata Heidi cu nuca si miere am fost de-a dreptul innebunita!!!
Am si facut o casuta doar din tablete de ciocolata Heidi cu nuca si miere




 Casuta de ciocolata Heidi cu mar si scortisoara- a fost varianta mea pentru coperta acestui sortiment








Imi place atat de  mult ciocolata Heidi, e preferata mea! Oriunde merg, oriunde as fi, o bucatica de ciocolata de lapte cu alune de padure caramlizate, Heidi Grand'Or Milk&Hazelnuts, tot trebuie sa am, chiar si la cafea, ca sa incep ziua cu bine ;-)










Sau, dupa pranz, cand fiecare isi face siesta cu un ceai si prajiturele, eu tot o cafea mica servesc alaturi de doua bucati de ciocolata cu lapte cu strat crocant de migdale caramelizate, Heidi Grand'Or Florentine care, de cand a aparut, e nelipsita de langa cafeluta mea ;-)






Sa va mai spun ca soarele meu, Tudor, e innebunit dupa toate figurinele de la Heidi de sarbatori? N-am mai avut ce poza, ca s-a dus de Mos Nicolae cutiuta cu patru figurine: om de zapada, masina de curse, telefon si MosCraciun. Astea sunt preferatele lui, de fiecare si le alege singur, dar le mananca pe rand.

Dar...am mai gasit un Mos Nicolae mic, ce s-a ratacit prin dulapul cu dulciuri. Am crezut ca e Mos Craciun, dar daca ambalajul e in forma de gheata, atunci e Mos Nicolae...si chiar de Mos Nicolae l-a primit....iar Mos Craciun e mai mare, daaa si mai generos!!!

Cand i l-am dat lui Tudor, asa s-a bucurat, incat l-a pupat pe Mos Nicolae, pentru ca-l iubeste <3...si pe Mos Craciun il iubeste! <3





Mos Nicolae, sa stii ca am fost cuminte si am promis ca voi manca tot la gradinita, numai sa vii si la anul pe la mine, da?





-Mami, se supara Mos Nicolae daca-l mananc?

-Nu, nu se supara, ca e un Mos Nicolae  mic si dulce, de ciocolata, special pentru copii ca sa le faca o bucurie.





Ho,ho,ho...cine a mai fost cuminte?

Lasati-va mesajele vostre la Join Heidi Choco Club, dupa ce va inscrieti si la intrebarea: "How do you know about Heidi Choco Club?...adica "De unde ati aflat despre Heidi Choco Club?" scrieti Liana Toma sau Pe masa din bucatarie.

O lume de ciocolata, o lume minunata e lumea Heidi! 
Bine-ati venit in Heidi Choco Club!!!

      15 comentarii :

      1. foarte frumosa casuta,dragalas si frumos micutul

        RăspundețiȘtergere
      2. HOHOHO.Eu,una nu as manca casuta tare faina arata.munca nu gluma felicitari si pupici la print.am urmat pasi.te pop.succes

        RăspundețiȘtergere
      3. Foarte dragut Tudor al tau! Si mie imi place ciocolata Heidi. Are un singur defect:la noi se termina prea repede!!! La tine cum e?

        RăspundețiȘtergere
        Răspunsuri
        1. Multumesc frumos!! Si la noi dispare :D cred ca e magica ;-)

          Ștergere
      4. Nu ma mira ca Tudor e fan mare ! E super casuta ta de ciocolata !Imi place ciocolata Heidi.Imi placea cea neagra cu portocale,dar in ultima vreme nu am mai gasit-o.

        RăspundețiȘtergere
        Răspunsuri
        1. Si eu si el suntem fani! Traditia merge mai departe ;-) Eu am vazut Heidi cu portocale in Auchan si Kaufland...tu unde ai cautat-o?

          Ștergere
      5. Ce visuri marete ai Liana....cred ca si Tudor ar fi de acord cu tine !
        Si cum sa nu fie daca ciocolata HEIDI-indiferent care- e cea mai buna ciocolata !!!
        Superba casuta ai facut.
        Te tzuc !

        RăspundețiȘtergere
        Răspunsuri
        1. Da, chiar, grandioase de-a dreptul!!! :D Dar daca e cea mai buna ciocolata din lume cum sa nu mi-o doresc in mii si milioane de exemplare, huuh?Merci fain, ma bucur ca-ti place casuta mea, pupici :*

          Ștergere
      6. Sunteti minunati!...Sarbatori cu bucurii sa aveti asa cum meritati...Lui Tudor sa-i aduca Mosu´ce-si doreste si stiu ca asa va fi.. :)

        RăspundețiȘtergere
      7. Multumim din suflet, Adina draga! Si tie iti dorim sarbatori imbelsugate cu multe daruri pt. copiii tai :* :*

        RăspundețiȘtergere
      8. Ciocolata Heidi! Ti-as pune o fotografie cu cate tablete am in frigider. Ciocolata alba, cu vanilie naturala, ciocolata cu lapte si cu cacao multa-multa. Imi place foarte mult. Nici nu stiu de ce moare toata lumea dupa ciocolata belgiana cand avem una aproape perfecta. Mersi de informatia despre chococlub. Ma duc in vizita.

        RăspundețiȘtergere
        Răspunsuri
        1. Da,da,da pune repede fotografia, sa vad, sa vad....nici eu nu inteleg care-i spilul cu cioclata belgiana, zau asa...Heidi e suprema!!!!

          Ștergere
      9. Revin. Liana draga, te rog sa treci pe la mine sa ridici premiul Versatile Blogger pe care ti l-am dedicat. Pup!

        RăspundețiȘtergere

      LinkWithin

      Related Posts with Thumbnails
      Hit Counters
      @ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
      Licenţa Creative Commons
      Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
      Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
      Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.