Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 2 noiembrie 2013

Fursecuri Degete de vrajitoare







In sfarsit, am facut si eu fursecuri Degete de vrajitoare!!  De cand le-am vazut la Teo, in 2009, mi-am zis sa le fac, in ciuda comentariilor veninoase, rautacioase, tipic romanesti.
Am mai citit azi pe undeva ca noi, cei care sarbatorim Halloweenul il proslavim pe Diavol! Superb, sau ce? In ciuda faptului ca avem copiii care adora sa se costumeze, sa fie supereroi, nu numai de Halloween, ca avem si noi traditiile noastre cu mascati, cu Capra, cu Ursu, cu maciucatii etc., toti vor sa preaslavim sarbatorile noastre romanesti, in detrimentul celor straine, pe care, le-am importat, plagiat, furat, imprumutat.
Unii nu fac compromisuri pentru copiii si nici pacte cu Diavolul.
Eu, pot sa va spun, ca fac tot ceea ce isi doreste copilul meu, si daca el e fericit, eu sunt fericita.
 IAR UN COPIL FERICIT= O LUME MAI BUNA!
Tudor si-a dorit o petrecere de Haloween si chit ca a fost ziua mea de nastere, am preferat sa o fac, sa fie inconjurat de copiii, sa se distreze, sa se joace. Si a fost extrem de fericit, deci misiune indeplinita! <3

Pentru aluat am ales sa fac reteta mea de Islere, cu nuca macinata in aluat, ca sa fie degetele mai infioratoare, mai maronii, mai urate :P

Pentru 45-50 de bucati

Ingrediente:
 350g faina,
150 g unt sau margarina,
150 g nuca macinata,
150 g zahar pudra,
1 galbenus de ou,
 1/2 pachet praf de copt,
esenta de rom,
2-3 linguri de smantana/iaurt sa se lege compozitia si sa se intinda aluatul,
pasta de maciese,
50g migdale.


Mod de preparare:


Se amesteca toate ingredientele pentru aluat si se formeaza o bila care se lasa la rece 30 de minute.
Apoi se face un sul, se taie felii si din fiecare felie se modeleaza un deget. E simplu, pentru ca ai modelul sub nasul tau :P
Apoi, la un capat, unde ar trebui sa fie unghia, pui un strop de dulceata rosie, eu am ales pasta de maciese si asezi migdala decojita.

Asta a fost prima tava, dar degetele le-am facut prea mici


 Aici e a doua tava, inainte de a fi bagata la cuptorul preincalzit, la 180 de grade, 10-15 minute.



Dupa



Daca aveti migdale cu tot cu coaja, le aruncati in apa clocotita, le lasati un minut, apoi le transferati in apa rece si se da coaja jos cu multa usurinta. Apoi lasati la uscat migdalele.




Ce, ati crezut ca vrajitoarele nu beau cafea?? Mit spulberat! :P



2 comentarii :

  1. Sunt"inspaimantatoare"!Sa stii ca nu as refuza deloc cateva degete din acestea!
    La multi ani!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar inspaimantatoare dar....bune !
    Eu iau cafeaua, acum de dimineta si fug de aici....ca prea multe degete sunt.
    Te tzuc cu mare drag !

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.