Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

vineri, 25 ianuarie 2013

Rulada de cacao, cu mascarpone si capsuni






Capsuuuuuni!!!! Daaaa! In ianuarie, daaa!
Nu au parfum, nu sunt prea dulci, dar cand le-am vazut, m-am topit si a fost musai sa cumpar o caserola.
Si m-am gandit sa fac o rulada, ca n-am mai facut demult. Plus ca se apropie ziua indragostitilor, Valentine's Day si mi se pare desertul perfect pentru aceasta ocazie.

Dupa o idee din revista Click Pofta Buna nr.6/ 2010.

Pregatire: 40'
Coacere: 20'
Dificultate: mica

Ingrediente pentru blat:
4 oua,
2 linguri de apa calda,
125g zahar,
125g faina,
1 plic zahar vanilat,
2 linguri cacao.

Pentru crema:
 250g mascarpone,
250ml frisca lichida,
200g ciocolata alba,
2 plicuri zahar vanilat,
1 plic de gelatina,
250g capsuni.

Pentru decor:
chipsuri de ciocolata,
75g ciocolata,
6 capsuni,
zahar pudra.

Preparare:
Bati spuma ouale cu apa, adaugi zaharul pudra si cel vanilat, si bati pana cand amestecul devine cremos.


Incorporezi treptat faina amestecata cu cacaua


 si torni compozitia intr-o tava unsa si tapetata...eu sar peste faza asta, deoarece am tava minune de ceramica Delimano care nu necesita aceste chestii.


 Coci in cuptorul bine incins circa 20 de minute, dupa care scoti blatul, il rastorni pe un servet umed-eu am o coala de silicon, special pentru acest lucru, deci nu mai stric prosoape :P-si rulezi.


Cureti, speli capsunele, opresti cateva pentru decor, iar restul le tai marunt.
Bati frisca pana devine spuma tare, adaugi mascarpone,

zaharul vanilat

si ciocolata topita.

Amesteci bine.

Prepari gelatina dupa instructiunile de pe ambalaj si cand e gata, o torni in fir subtire amestecand continuu, in crema. O dai la rece 15 minute, sa se intareasca putin.

Desfaci blatul, intinzi crema, pui capsunele taiate marunt si le impingi usor in crema,

apoi rulezi.

Prea multa crema, blatul prea tare, s-a crapat usor pe lateral...dar, am rezolvat si nu m-am cramponat.
Cred ca daca as fi folosit toate ingredientele pentru crema la jumatate, ar fi fost mai bine. Daar...voi sti data viitoare ;-)

Am lasat-o la frigider peste noapte....chinul de pe luuuume!!!!....si de-abia a doua zi am decorat-o. Am topit ciocolata si am trasat dungi pe deasupra ruladei, am asezat chipsurile de ciocolata,-le-am cumparat din Complexul Euro, Timisoara, 9 lei-


am pus cate o capsuna pe fiecare chips, apoi "am nins" decorul cu putin zahar pudra.

Si am mancat cu pofta!!!










26 de comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. Nu chiar, as fi vrut eu, dar din pacate a fost prea multa crema si s-a crapat blatul...dar, s-a rezolvat ;-)

      Ștergere
  2. Arata tare tare bine si platoul este frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Platoul e preferatul meu, il folosesc des ;-)

      Ștergere
  3. Esti o adevarata ispita in casa omului.:)
    Nu ti-e mila de bietul privitor?!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi fac mea culpa ...stii cum se zice, parafrazandu-ll pe Creanga, mi-e mila de bietul privitor, dar de mine mi se rupe sufletul...:D

      Ștergere
  4. Immmm ce bunaciune, arata super apetisant.
    Te pup cu drag, sa ai we fain.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, draga Yvonne, te pupam cu drag si noi :* :*

      Ștergere
  5. Ce frumos arata! Vad ca ai pus si inimioare. Clar ca te pregatesti de Dragobete, asa ca iti doresc multa dragoste. Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur, asta si am zis la inceput, ca ar fi desertul perfect pentru ziua indragostitilor ;-) Multa dragoste si tie :*

      Ștergere
  6. Ce-mi faci tu mie, cu capsunile astea in plina iarna?!!! O bunatate de rulada! Arata mortal! Crema cred ca este foarte buna avand in vedere ca este cu mascarpone.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi,hi...asa am patit si eu cand le-am vazut si am vrut sa o iau la rost pe vanzatoare ;P Am preferat sa cumpar o caserola, in schimb, ca sa-mi astampar si eu poftele ;-) Crema nu ar fi iesit atat de buna, daca nu as fi pus si ciocolata.

      Ștergere
  7. Foarte bine arata,dar platoul este superb!!!!puppp!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Platoul il folosesc mereu, ca mi-e drag ;-) puup

      Ștergere
  8. Wow ce bunatate de rulada!!!Arata suuuper bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. Pentru asa un deliciu de rulada se merita sa cumperi capsuni chiar daca nu sunt de sezon!

    RăspundețiȘtergere
  10. Tare bine arata, si numai o bunatate de rulada poate sa fie! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Un adevarat rasfat !!!
    Nici nu mai pot comenta dupa ce am citit reteta....
    La noi capsunile sunt 40 RON/kg.....asa ca doar la vara am sa-ti testez reteta Liana draga.
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne-am rasfatat maxim, daaa!!
      Hai la Timisoara, ca doar 25ron/kg si eu am dat pe caserola 11ron, deci a meritat ;-)
      Te tzuc!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.