Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

vineri, 14 septembrie 2012

Tarta cu branza si ardei

















Imi plac ardeii si aproape zilnic mananc cate unul...iar cand am vazut aceasta tarta pe internet a fost musai sa o fac!

Ingrediente:

Pentru aluat:
200g faina,
100g margarina,
1 ou,
6 linguri apa,
1 lingurita sare.

Pentru umplutura:
2 ardei rosii,
1 ardei verde,
1 ardei galben,
200g branza telemea de oi,
100g cascaval,
2 oua,
condimente pentru legume Kotanyi,
piper cu usturoi Kotanyi.

Pentru uns:
1 galbenus si 2 linguri de lapte.

Mod de preparare:

Din faina, apa, margarina, sare si ou framantam un aluat.




Daca mai trebuie si iese prea moale aluatul si vi se lipeste de maini, mai adaugati faina. Cand capata o forma si o textura elastica,



puneti-l intr-o folie alimentara , presati-l usor cu mana si lasati-l la rece pentru 30 de minute.

Spalam si curatam ardeii de seminte si cotoare si ii taiem  fasii.Un sfert din cantitatea de fasii de ardei de culori diferite, ii lasam deoparte pentru decor.



Cantitatea mare de ardei ramasa o amestecam cu telemeaua sfaramata si ouale. Am asezonat  cu  Verdeturi si condimente pentru legume din gama Nouvelle Cuisine de la Kotanyi, care este putin picant


si un varf de cutit de piper cu usturoi de la Kotanyi pentru un gust mai pronuntat ;-)



Presaram masa de lucru cu faina si intindem foaia pentru tarta. Intepam cu o furculita pe toata suprafata.Apoi eu am asezat direct aluatul in tava Delimano care nu necesita ungere si nici hartie de copt.



Asezam in mijloc umplutura si radem cascavalul.

Aranjam frumos feliile de ardei deasupra dupa gust si preferinta.Eu m-am gandit la petalele unui trandafir ;-)

Ridicam marginile foii peste umplutura formand niste cute si presam usor ca nu se desfaca la copt.



Ungem marginile cu galbenusul batut cu laptele.

Dam la cuptorul preincalzit la 160 de grade si lasam pana se rumeneste.


Apoi, dupa ce s-a mai racit nitel, o taiem felii



si mancam pana ne saturam ;-)




Pofta buna!!!




17 comentarii :

  1. arata suuuper bine, ma bucur ca ai incercat-o si mai ales ca a fost pe placul vostru !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt fan ardei, deci n-aveam cum sa o ratez si mi-a placut tare mult, la fel si alor mei ;-) Merci mult, te puup :*

      Ștergere
  2. Oau ce bine arata. Vazusem reteta la Vio, mi-ai facut pofta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Si eu tot la Vio am vazut-o si m-am pus pe treaba ;-) Acum trebuie sa o faci si tu :*

      Ștergere
  3. vai de mine!!! eu sunt nebuna dupa ardei si dupa branza!!! ce-ar fi sa indraznesc sa fac si eu? ;) stai sa pun mana pe telemea si FAC!!! am sa-ti arat rezultatul!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi,hi...suntem la fel, zano! :* Eu chiar te rog sa o prepari si sa indraznesti sa postezi pozele pe fb macar, daca nu pe blog ;-) de-abia astept!!!

      Ștergere
  4. Arata genial tarta Liana si sunt 100% convinsa ca gustul este grozav.Trebuie incercata neaparat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Gustul e grozav, trebuie sa o incerci, daa! puup

      Ștergere
  5. O bunatate.Imi plac asa de mult ardeii.Si arata super.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai d-aia am facut-o ca si eu sunt moarta dupa ardei ;-))

      Ștergere
  6. Este atat de aspectuoasa, incat nici nu mi-ar pasa de gust. Insa, spre norocul meu, branza este alimentul meu preferat, cel ce nu imi lipseste de pe masa (din bucatarie :) ) niciodata. Abia astept sa incerc reteta. Nu stiu daca imi va iesi la fel de reusita, insa ma voi bucura oricum de ea.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.