Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

joi, 19 aprilie 2012

Cupcakes Brownies Capuccino

MADE BY LIANA








Cum am vazut aceste cupcakesuri la Miha, cum mi-am notat reteta si mi-am zis ca neaparat trebuie sa le fac, ca io-s moarta dupa capuccino si dupa iaurtul cremosso straciatella.
Am mai schimbat eu putin reteta, de fapt, am adaugat, ca in ciuda faptului ca se numesc capuccino, nu au capuccino! Astfel incat am adaugat vreo trei pliculete de capuccino, ca sa-si merite numele, pai se poate??
Ah, nu le-am mai zis "briose" ca iar vine fantoma aia sa ne tine prelegeri cu diferenta dintre briose si cupcakesuri/muffins si eu mi-am invatat lectia, ca avea dreptate. Deci, briosele se fac doar cu drojdie si cupcakesurile si muffinsii doar cu praf de copt. Astea de fata sunt cu praf de copt, deci am ales: cupcakes. Vivat!

Merci pt. reteta Miha, si te invit la un capuccino...si la un cupcakes brownies capuccino ;-)))

Ingrediente pentru cupcakes:

2 oua,
100g zahar,
50g unt/margarina,
250g iaurt cremosso cu straciatella,
2 plicuri de capuccino,
2 linguri de cacao neagra,
1 plic praf de copt,
150g faina,
o esenta de rom.



Ingrediente pentru crema:

200g branza dietetica,
100g zahar,
50g unt,
1 plic capuccino,
1 plic zahar vanilat,
1 plic intaritor de frisca.

Mod de preparare:

1. Ouale se mixeaza cu un praf de sare pana cand isi dubleaza volumul,dupa care se adauga zaharul, esenta de rom si se continua mixarea pana ce totul devine ca o crema.

2. Topim untul si-l turnam in fir subtire peste crema de oua. Adaugam iaurtul


si omogenizam.

3. La sfarsit, incorporam faina cernuta cu praful de copt si cacaua, praful de capuccino, amestecand usor.

4. Pregatim tavile de briose cu hartie speciala, turnam aluatul in forme doar pe treisferturi



si dam la cuptorul preincalzit la foc mediu, in jur de 20-25 de minute.

5. Pentru crema: Mixam untul moale cu branza pana obtinem o crema pufoasa.



Adaugam zaharul, zaharul vanilat, praful de capuccino si intaritorul de frisca.



Dam crema la rece pana se coc cupcakesurile.

6. Punem crema intr-un sprit cu varf stelat si ornam cupcakesurile racite.
Presaram bombonele mici de ciocolata, praf de capuccino sau scortisoara.



S-a facut seara si eu tot fotografiam moarta de pofta...hi,hi...pe urma m-am oprit. Din fotografiat, of course si am infulecat una cu pofta. V-am facut si voua? ;-)

11 comentarii :

  1. E extraordinar ce-ai facut aici! Felicitari si multa bafta de acum inainte!

    RăspundețiȘtergere
  2. Liana, eu ma servesc. Sper sa fiu prima. Arata bestial si sigur sunt si gustoase. Poate le fac si eu cat de curand, pentru ca si noi iubim muffins-urile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar te rog, Nico! Sigur o sa va placa, sunt convinsa de asta. puuup

      Ștergere
  3. Mortaleeee...eu planuiam briose cu banane pt revenirea fiului de la bunici, da' cre ca ai reusit sa ma deturnezi :D

    Bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. No, de-amu' poti sa-mi zici:"Deturnatoareo!"...hi,hi :P puuup

      Ștergere
  4. Multumesc!Chiar nu ai cum sa le rezisti ;-)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.