Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

duminică, 28 noiembrie 2010

"Arici" veseli

Made by Liana





Adica oua umplute cu crema de branza, dupa o idee din revista Click Pofta buna nr.3/2010. Tot de aici am facut si Ouale umplute cu somon, dar de Pasti. Acum, a doua oara in acest an, am mai facut o data oua umplute, dar mi-am zis sa le umplu cu ce aveam eu prin frigider, adica multa branza, smantana si cascaval.


Pregatire: 20 min.
Dificultate: mica

Ingrediente:

6 oua,
o cutie crema de branza Apetito(130g),
cascaval de vaca,
telemea de oaie.
smantana,
o ridiche,
ceapa verde.

Mod de preparare:

Ouale se pun la fiert in apa cu sare, apoi dupa 15 minute se pun in apa rece ca sa se decojeasca mai usor.
Cureti ouale de coaja, le tai in jumatate pe orizontala si scoti cu grija galbenusurile, fara sa se rupa albusurile.

Crema de branza se amesteca cu galbenusurile si cascavalul rase pe razatoarea mica,telemeua de oaie si se adauga smantana- cateva lingurite, pana cand compozitia devine suficient de pufoasa.
Nu stiu cantitatile exacte, ca am pus dupe ochi...si gust...crema de branza fiind putina, am pus mai mult din celelalte...



Umpli albusurile cu compozitia preparata, asezi ouale umplute pe un platou tapetat cu frunze de salata verde-eu n-am avut, dar am folosit frunze de ridiche-si ardei gras rosu-eu am folosit felii de ridiche.

Decorezi fiecare ou cu frunze de ceapa verde, imitand tepii de arici.
Aici o fo'cam chinuiala, ca mi se blegea frunza de ceapa autohtona- bune ar fi fost cozile de ceapa chivas-da'de unde??



Insufletesti aricii cu cubulete de ardei gras rosu sau ridiche pentru ochi si o bucatica de ceapa verde pentru nas.



Aricii astia inofensivi au fost mancati repede. Prea repede...

6 comentarii :

  1. Ces hérissons sont tellement mignons que j'hésiterai peut-être à en déguster un.
    J'aime beaucoup la farce.
    Bon dimanche et à bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  2. avec tout ce mélange de fromage je me régal
    ton hérisson et très appétissant
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere
  3. ce buni trebuie sa fie,,,,iau si eu una,dou,trei,,,,,pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Nadji-merci beaucoup. a bientot

    @Fimere-j'aime l' herissons. bonne soiree

    @Sara-am pus demult ochii pe ei, dar le-a venit cam tarziu randul...pupici

    @Mirela-daa, au fost..ai grija sa nu te-ntepi ;-)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.