Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Strudel cu broccoli si kaizer

Made by Liana







Aveam de mult timp prin congelator un pachet de foietaj...credeam ca e de placinta, nici nu m-am uitat si cand l-am desfacut am vazut zecile de foi...in fine.
Cutreierand prin blogosfera, am vazut la Nico un strudel cu broccoli si am zis sa-l incerc si eu in varianta cu foietajul, ea utilizand foi de placinta...si ansoa, eu , kaizer...deh, ce-am gasit si eu prin frigider ;-)
Merci, Nico pentru idee!

Ingrediente:

1 pachet foietaj,
o capatana de broccoli cca 350g,
1-2 catei de usturoi,
1/2 ardei capia rosu,
ulei de masline,
250g kaizer,
cascaval afumat,
100g ulei,
1 ou pt.uns,
chimen,
condimente pt.mancarea de varza.


Am trecut broccoli sub un jet de apa, l-am despartit in buchetele, apoi l-am pus la fiert in apa cu sare cca 10 minute.



Am taiat usturoiul si kaizerul bucati si le-am tras in tigaie la foc mic, pana s-au perpelit bine.



Am adaugat buchetelele de broccoli scurse de apa si le-am zdrobit cu furcultita.

Am maruntit o felie de cascaval afumat-10g, ardeiul rosu taiat cubulete, am asezonat cu condimente pentru mancarurile cu varza de la Kamis si le-am lasat deoparte.



Am scos pachetul de foietaj din congelator, l-am lasat sa se decongeleze la temperatura camerei, am scos foile si am pus un prosop umed peste ele, ca sa nu se usuce.
Am intins prima foaie, am uns-o cu ulei, apoi a doua foaie si tot asa pana la a sasea peste care am turnat umplutura.


Peste ea inca sase foi fiecare unsa cu ulei.

Am rulat, am inchis la capete, am uns cu ou batut si am presarat chimen.

Am taiat rulada in bucati, ca sa nu se mai faramiteze toata cand e coapta, le-am aranjat frumos in tava



si le-am bagat in cuptorul preincalzit, la 180 de grade, cca 35-40 de minute, pana devin aurii.



Cel mai bun e cald!

11 comentarii :

  1. super arata,,,,ingenioasa idee,,,luat la cunostinta,,,pupici si o seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea,spre rusinea si surprinderea mea,astazi am vazut ca esti timisoreanca,,,,cu mandrie spun ca si eu sunt,,,,de origine,si emigranta in arad,pana acum 2 ani am navetat cu jobul la timisoara,,,,,,,,eiii acum te pup de 2 ori,,,,si o seara faina!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mmm, mmm, gooood!!!...de ce nu pot sa iau o feliuta?!?!?!Te pup si weekend fain!xxx

    RăspundețiȘtergere
  4. arata foarte bine sunt convinsa ca e foarte gustos.te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. @Mirela- eu am vazut ca esti din Arad, dar n-am stiut ca ai stat/muncit in Timisoara. Poate se va ivi vreo ocazie si ne vom intalni. Si eu te pup de 2x !! ;-))

    @BDC- ei, "bravo" trebuie sa-l impart cu Nico ;-)pup

    @Carmen-poti sa iei o feiuta cand vii in Timisoara! Poate ne intalnim si cu Mirela.pup

    @Nela-a fost gustos, dar prea mult foietaj. Cred ca in varianta lui Nico cu foi de placinta, e mult mai gustos. pup

    RăspundețiȘtergere
  6. EI, DA O FELIUTA VREAU SI EU,SA NU MANCATI TOT!I-MI PLAC BROCCOLI FOARTE MULT SI CHIAR AZI MI-AM LUAT 2 BUCHETELE FRUMOASE!AM SA INCERC RETETA DUPA POST!TE PUPIK SI WEEKEND PLACUT!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Gabriela-e mancat demult tareee...poti sa folosesti ansoa ca si Nico, cand e dezlegare la peste. pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Am salivat si la Nico, cand l-a postat, acum salivez la tine, cred ca e timpul sa-l fac si eu.
    Te pup si-ti doresc o duminica frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu numai Micul saliveaza ci si eu ...........delicios trebuie sa fie.
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  10. Micul-cand il faci, sa ma suni,pls ;-)

    Medi- a fooost...pup

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.