Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

vineri, 8 iulie 2011

Minichecuri cu spuma de capsune










Aveam niste capsune si trebuia sa fac ceva cu ele! Iata am facut niste minichecuri aromate si pline de capsune :-)

Ingrediente:
Pentru aluat:
3 oua,
200g faina,
100g migdale,
180g zahar,
120g unt,
20g martipan,
1/2 plic praf de copt,
300g capsune.



Pentru spuma de capsune:
3 albusuri,
200g zahar,
putin otet,
300g capsuni.

Mod de preparare:

Blatul e la fel ca cel de la Tortul cu martipan si pere in vin rosu, dar cu putin martipan, mai mult cu migdale. Totuna. Am avut o punguta de 80g de fulgi de migdale si o bucatica de martipan de 20g, pe care am ras-o pe razatoarea mare.

Se bate spuma untul cu zaharul, se adauga pe rand ouale, apoi faina cernuta cu praful de copt si fulgii de migdale cu martipanul.

Aluatul are consistenta unei smantani grase, curge incet, dar sigur.

Am ales sa torn aluatul in stelute mele de silicon, ca nu prea le-am folosit, iar ce-a mai ramas, in forme de briose, tot de silicon. Am umplut doar treisferturi din forma, apoi am pus capsune trecute prin faina in fiecare forma.


Si, gata coapte!



Spuma de capsuni se prepara rapid, se bat albusurile spuma, se toarna zaharul, apoi capsunele maruntite.
Eu am avut niste capsune romanesti din gradina parintilor mei, mai albe, parfumate, dar nu foarte consistente. S-au facut praf, de cum au simtit apa pe frunze. De aceea spuma nu a iesit decat de un roz pal.

Cand s-au racit minichecurile, am pus spuma de capsune si le-am savurat ;-)





O sectiune delicioasa ;-)

10 comentarii :

  1. Liana ne ademenesti de dimineata cu asa ceva? Chiar vrei sa-mi stea gandul toata ziua la mini checuri... hi, hi,...Puup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super ...un alt mod de a servi clasicul chec..apetisant!
    weekend placut ...te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte pufos!eu l-as incerca in forme de briose ca asa miciute de chec n-am.pupic

    RăspundețiȘtergere
  4. @Adela- da, chiar vreau sa-ti stea toata ziua gandul la minichecurile mele...hi,hi :P

    @Nicoleta-merci frumos! Si eu am vrut ceva diferit ;-) pup cu drag

    @Sarah- doar trei stelute de silicon am de minichecuri, in rest tot in forme de briose am facut si eu. Puuup

    RăspundețiȘtergere
  5. Grozav de bine mai arata.
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. mai ai?? să mă grăbesc?? Vaaaiii, leşin de poftă! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. ce forme dragute ai!!! si ce reteta delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Astea sant mini...torturi de-a dreptul..eu deja ma zvarcolesc in chinuri de pofta :))

    RăspundețiȘtergere
  9. @Georgiana-grabeste-te incet! pe caldurile astea, lesini oricum. Cand vii la mine, ma anunti, si-ti fac :*

    @Zazuza-daa, merci, le-am gasit ratacite prin Bamboo, doar trei stelute erau si le-am infascat pe loc!

    @Ninu-par mari, dar nu sunt, sa stii. Nu te zvarcoli, ca te servesc ;-)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.