Delimano Ceramica-Advertorial Liana Toma

..................................................................................................

luni, 10 ianuarie 2011

Fursecuri cu crema ganache

Made by Liana







Fursecuri minunate dupa o reteta din revista Libertatea Retete nr.11/2010.


Preparare: 60'
Asteptare: 90'

Ingrediente pentru aluat:

250g faina,
200g unt,
150g zahar pudra,
un ou,
un varf de cutit de bicarbonat,
un plic zahar vanilat,
coaja de lamaie.



Pentru crema:

100g ciocolata amaruie,
150ml frisca lichida.



Pentru glazura:

3 linguri de cacao,
20 ml apa,
4 linguri zahar,
100g ciocolata alba.

Mod de preparare:

1. Intr-un castron se pune untul, zaharul pudra, coaja rasa de la o lamaie, zaharul vanilat, un ou, faina si bicarbonatul.

2. Se amesteca bine pana cand se formeaza un aluat.



Se infasoara intr-o folie alimemntara si se da la rece timp de 90 de minute.

3. Se intinde o foaie sau doua de aproximativ un cm si se decupeaza cu o forma rotunda sau cu un pahar mic. Eu am facut si stelute ;-)



4. Se tapeteaza o tava cu hartie de copt si se aseaza fursecurile. Se dau la foc potrivit aproximativ 15-20 de minute.

5. Intre timp se prepara crema ganache.
Se topeste ciocolata-eu am topit-o pe bain marie- dupa care se adauga frisca lichida si se amesteca bine. Se lasa sa se raceasca, dupa care se mixeaza.

6. Dupa ce s-au copt fursecurile, se lasa sa se raceasca si se ung pe o parte cu crema de ciocolata.





Se lipesc cate doua si se face glazura, amestecand toate ingredientele-in afara de ciocolata alba- pe foc. Cand s-a topit zaharul, turnam glazura peste fursecuri. Dupa ce aceasta s-a racit, topim ciocolata alba si trasam dungi pe jumatatea unui fursec.




Eu nu am avut ciocolata alba, ci un creion cu glazura alba de zahar de la Dr.Oetker ;-) Am ornat si cu diverse bombonici, ca s-a terminat repede glazura de zahar.





Ideale la o cafea sau un capuccino!

15 comentarii :

  1. CE FRUMOASE SUNT,,,,,YAMIIII,,,PUPICI SI O ZI FRUMOASA!!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Zazuza- multumesc!o artista amatoare ;-)

    @Mirela- merci frumos! te servesc?

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, sunt absolut grozave fursecurile! Si ce elegante ! O sa imprumut si eu reteta !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce dragute sunt fursecurile tale...mie imi plac stelutele:D
    bafta la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  5. eu le am comentat cu toate fetele din jurul meu...sunt faine , parca le ai desenat :))

    deci cand le putem savura??
    si o intrebare isteata , faci si comenzi??
    adica preiei comenzi??
    se pare ca ai admiratori , draga mea !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sper sa cistigi.......eu astept cartea cu autograf!

    RăspundețiȘtergere
  7. sigur i-mi place mult reteta si arata foarte bine, succes, sper sa scoti propria carte de bucate :) as fi foarte mandra si bucuroasa pentru tine, te pup dulce de tot >D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Minunat arata.... felicitari si bafta!

    RăspundețiȘtergere
  9. felicitari si muuulta bafta!!!iti tin pumnii;)

    RăspundețiȘtergere
  10. @Vio-merci frumos! Astept si varianta ta ;-)

    @Violette-stelutele sunt preferatele mele, merci frumos!

    @Mano2- ma bucur ca v-au placut! Nu, din pacate nu iau comenzi, sunt doar bucatarul-chef al casei...dar va invit cu drag la o portie ;-)


    @Janet-daaa, ti-am mai promis una...sa vedem, poate am bafta, multumesc! puuup

    @Anastacia- multumesc frumos pt.sustinere, esti o dulce, m-as fi bucurat daca ai fi descoperit si tu concursul mai devreme, sigur castigai ;-)

    @Anca- multumesc, voi studia oferta ;-)

    @Sara- merci frumos, pup

    @Dya-sa fieeeee! pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Minunata reteta de fursecuri... , arata bine! Felicitari. Am sa o pun in aplicare, yamy-yamy! :)
    Multumesc pentru acest prilej deosebit si/sau pentru aceasta reteta deosebita!
    Iti doresc multa bafta Liana, si te mai astept si cu altele...

    RăspundețiȘtergere
  12. @Jessyka- multumesc frumos, esti o draguta! Astept dovezi....si stai pe-aproape, vor urma altele si mai si...na, mi-a scapat ;-) pup

    RăspundețiȘtergere
  13. Fursecurile astea imi plac cel mai mult.Cand mai faci sa pierzi si pe la mine cateva.

    RăspundețiȘtergere
  14. @Veronica- ma bucur ca-ti plac, o sa te invit cu siguranta, ca daca le pierd - e grav ;-)puup

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Hit Counters
@ Continutul acestui blog (imagini/text )constituie proprietatea autoarei, Liana Toma, si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acesteia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright. Ask owner permission to use any of its content.
Licenţa Creative Commons
Pe masa din bucatarie Liana Toma de Liana Toma este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 Ne-adaptată .
Bazată pe opera disponibilă la pemasadinbucatarie.blogspot.com.
Permisii dincolo de aria acestei licente ar putea fi disponibile la http://miciibucatari.blogspot.com/.